Babymoon i sommer?

Martyjens

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som skal på reise i sommer? Hvor skal dere isåfall? Lurer litt på hvordan det er å reise i tredje trimester :-)

Jeg skal også til Danmark i sommer, og 1 uke i Marokko og i uke i England nå i mars/april. Skulle egentlig til syden i august, men den turen måtte vi nesten avlyse når testen ble positiv :)

Så herlig at dere skal ut å reise :-) Det blir Danmark tur på oss også i sommer. Greit å slippe lengre flyreiser langt ut i siste trimester. Lurt å ta de lengre reisene nå i vår.

Tør ikke bestille noe siden jeg ikke vet hvilken form jeg er i. Men har veldig lyst på langhelg til stockholm eller københavn i mai f.eks.

Vi drar 1 uke til spania nå i mai og en langhelg til london i april turte ikke å dra noe når jeg var gravid med første, og det angrer jeg på!

Har ikke tenkt å fly under svangerskapet og til sommeren er det umulig å forutsi hvordan formen er og sånne ting så da holder vi oss i Norge

Vi holder oss her i Norge under graviditeten iallefall, men vi blir påspandert sydentur med min mor og stefar når vi (jeg) synes det er greit å ta med baby på sydenferie:)

Hvorfor har du ikke tenkte å fly? :happy:
Tar ikke sjansen.
Har snakket med mange i spesialisthelsetjenesten tidligere som har frarådet det under svangerskap på generelt grunnlag så tenker at jeg reiser ikke så mye normalt sett at det er veldig vanskelig å stå over de månedene det gjelder

Tar ikke sjansen.
Har snakket med mange i spesialisthelsetjenesten tidligere som har frarådet det under svangerskap på generelt grunnlag så tenker at jeg reiser ikke så mye normalt sett at det er veldig vanskelig å stå over de månedene det gjelder
Okei, veldig forståelig at du unngår det når du har blitt frarådet :happy:

Jeg skal til Amsterdam i april, uken før OUL faktisk, eller skal vi en tur til Oslo på guns n roses konsert i sommer og tar da i samme slengen en Harry tur til Sverige [emoji16]

Skal til Danmark midt i juli, har termin sist i september [emoji4] deilig å kan ta bilen å kjøre, får bare håpe formen er grei [emoji1]

Holder oss hjemme i sommer. Han skal spare hvertfall to ferieuker å ta med oss når den lille kommer, kanskje litt ekstra rundt jul og sånn så han får vært mest mulig sammen med oss:)
Jeg overfører også to uker så jeg kan ta ekstra neste år om ikke permisjonen går opp.
Så sparer vi penger og tar heller lille med på større ferie neste år:)

Jeg ligger på stranda på Kanariøyene nå! Kjempedeilig! ☺️ Anbefales.. Nyt det mens dere kan. Jordmor sa til meg at dersom man skal reise er det best å gjøre det i 2.trimester.

Back
Topp