Babyminne bok!!! :)

LeneM86

Blir kjent med forumet
Har kjøpt denne morsomme boken!
Her kan man skrive inn masse nyttig og unyttig som er morsomt for barnet og oss voksne å lese senere. Plass til bilder, første hårlokke og infobåndet fra sykehuset!
Den går fra fødselen til barnet er 5 år gammelt :)
Anbefales ;)

Har kjøpt den jeg også  ultralydbildet er på plass, samt slektstre og historien om hvordan jeg og samboeren møttes....superbra bok!! 

Skulle ønske jeg var flink med sånn. Jeg er flink og fyller ut bittelitt, så glemmer jeg det helt ut. Har TRE halvskrevne bøker fra junior. Har skrevet inn de tre første tennene liksom, men hvem husker å finne fram boka på tann nr.9!! Utrolig koselig om man gjør det gjennomført da!

Skruf skrev:
Skulle ønske jeg var flink med sånn. Jeg er flink og fyller ut bittelitt, så glemmer jeg det helt ut. Har TRE halvskrevne bøker fra junior. Har skrevet inn de tre første tennene liksom, men hvem husker å finne fram boka på tann nr.9!! Utrolig koselig om man gjør det gjennomført da!

sånn er egentlig jeg også, håpløs med scrapbooking og fotoalbum osv...derfor er denne boken så genial for det er egentlig ganske lite som må fylles ut  og det er kun de store tingene som skal dokumenteres, ikke hver minste fjert som blir sluppetMen vi får se hvor flink jeg er til å følge opp etter at mini har blitt født, halvferdige prosjekter er vel ikke helt ukjent her i gården heller nei, hehe! 

Sånn vil jeg å ha

Kaarmo92 skrev:
Den vil jeg også ha! Hvor har dere kjøpt den jenter??? :)

Jeg kjøpte min på ark på Oslo city! :) eller var det norli? Nei mener det var ark! I hvertfall den bokbutikken som ligger ved babyavdelingen til h&m :)

Back
Topp