Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stavmikser holder i masse vis! Har bare brukt det til mine. Funka greitt det.Okeigidder ikke invistere i noen maskin, har da stavmikser
![]()
Tenker jeg skal prøve med blomkålmos imorgen..
ja bortsett fra banan, papaya og avokado de trenger ikke å kokesAll frukten skal kokes sant?
Når kan de få rå frukt?
ja bortsett fra banan, papaya og avokado de trenger ikke å kokesrå frukt tror jeg de kan spise fra 7-8mndr om jeg ikke husker helt feil.. tror sånn fruktnett er fra omtrent da..
tror ikke kokt banan er så godtHvorfor må ikke det kokes da? Er heeelt grønn på dette![]()
Hvor lang tid tar det før de begynner å like/svelge maten? Vi har holdt på med smaksprøver i en uke bare da, men alt spyttes rett ut igjen, samme hva hehe.
Hvor lang tid tar det før de begynner å like/svelge maten? Vi har holdt på med smaksprøver i en uke bare da, men alt spyttes rett ut igjen, samme hva hehe.
Vi har gitt nestle mild havregrøt med ris og hvete et par dager, så potetmos, og de siste tre dagene har han fått Hipp risgrøt (som jeg egentlig ønsket å starte med men ikke fant i de første butikkene jeg var innom). Jeg lager alt ganske tyntflytende, og blander i litt mm til slutt, slik at smaken skal være mer kjent. Han smatter og tygger de første par skjeene til han blir lei, men lite svelges virker det som. Kommer vel etterhvert!Her svelget hun andre gangen vi ga. Vi ga helt tynn grøt. Type velling. Så hun drakk det mer enn hun spiste. Hehe. Kanskje du kan eksperimentere på konsistensen?
Edit: Hva blander du grøten med? Kan hjelpe med mm hvis du ammer.
Vi har gitt nestle mild havregrøt med ris og hvete et par dager, så potetmos, og de siste tre dagene har han fått Hipp risgrøt (som jeg egentlig ønsket å starte med men ikke fant i de første butikkene jeg var innom). Jeg lager alt ganske tyntflytende, og blander i litt mm til slutt, slik at smaken skal være mer kjent. Han smatter og tygger de første par skjeene til han blir lei, men lite svelges virker det som. Kommer vel etterhvert!