Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår jente tålte ikke grøt før hun ble 8mnd, fikk så innmari mageknip og skreik og skreik, vi brukte også Holle pga melkeallergi.Hvis baby reagerer på mat - hva er best å gi?? Har gitt holle risgrøt (uten gluten, melk eller tilsatt noen ting). Hun er 6,5mnd
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei skal ta allergitest om en uke. Fikk beskjed fra lege og hs om å ikke vente med å gi mat siden hun trenger mer enn mm. Så skulle begynne med en og en ting. Har gitt holle risgrøt - litt reaksjon. Eple og pæremos masse reaksjon. Har holle hirsegrøt - er den bedre?diverse grønnsakmos? Vet du hva ho reagerer på? introduser en og en grønnsak.. hirsegrøt fra holle har funka her med og uten gulrotmos,![]()
Takk for svar
syns hirse er sunnere enn ris, mer naturlig jern og jeg føler den "metter" mer.. men er nok litt forskjell fra baby til baby ogsåNei skal ta allergitest om en uke. Fikk beskjed fra lege og hs om å ikke vente med å gi mat siden hun trenger mer enn mm. Så skulle begynne med en og en ting. Har gitt holle risgrøt - litt reaksjon. Eple og pæremos masse reaksjon. Har holle hirsegrøt - er den bedre?
Er det noen grønnsaker jeg bør vente med? Tenker at feks kålrabi er litt prompemiddel og brokkoli er tungt fordøyelig...
Nei. Den er melkefri vet jeg, men hva slags korn er det?Har du prøvd sinlac sin ? Den som er fra 4 måneder ?
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Ja, det var rett og slett umodne tarmer som ikke klarte å fordøye kornprodukter.Takk for svar
Hva er det med grøt som hun ikke tålte da. Den er jo glutenfri og melkefri... Bare tarmene som ikke er modne?