BABYMAT KIWI!!!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Jeg har nå kommet hjem fra kiwi. i min pose hadde jeg 42 glass!!! Pluss en pakke grøt (den kostet 25,90 ) pluss 2 pk bleier å jeg betalte så vidt 130 kr!!!!! LØØØP Å KJØP!!

2 for 1!! PLLUSS at prisen fra før ikke er mer enn 5,90 eller 2,90... så du får 2 til prisen for det!! BILLIG!!!

Ossen barnemat har du handla da.?...sånn fra 4 mnd eller 6 mnd.?..Er vel lang holdbarhetsdato på dette om jeg ikke husker feil?[8|]

Skjønner ikke at dere får kjøpe så mye hver gang jeg.. hehe.. Står jo kun 4 per handel [:-] hmm, da blir det kiwi tur på meg idag! [:D]

Løp å kjøp!!

Det er alle matglass :) 2,90 for 4 mnd å du får to glass til den prisen. Å 5,90 for 5 mnd og oppover... å 2 for den prisen også!! BILLIG!! joda fikk handle maaaaaaaange på en gang!! Du kan jo det andre plasser så selvsagt kan jo ikke kiwi være verre..hehe

Vi hamstret litt i går også, har 10 pk libero 3, 16 pk libero 4, babygrøt og en haug med glass (vurderer å stacke opp på de fra 12 måneder også - er jo holdbare til 2012) Syykt billig, bare synd de ikke har tilbud på ferdig mme også, for det går det mye av her

ORIGINAL: ariana1983

Vi hamstret litt i går også, har 10 pk libero 3, 16 pk libero 4, babygrøt og en haug med glass (vurderer å stacke opp på de fra 12 måneder også - er jo holdbare til 2012) Syykt billig, bare synd de ikke har tilbud på ferdig mme også, for det går det mye av her

hva betalte du for bleiene?

Betalte ca 30 kr for en kartong med fire pakker [:D] Halve prisen av hva en pakke kostet før - latterlig billig [:D]

Betalte ca 30 kr for en kartong med fire pakker [:D] Halve prisen av hva en pakke kostet før - latterlig billig [:D]

30 for enn kartong m 4???? wæææ bytter til libero tror jeg..hehe hvor mange er det i en pk?

ORIGINAL: Pinata

30 for enn kartong m 4???? wæææ bytter til libero tror jeg..hehe hvor mange er det i en pk?

120 bleier i hele kartongen [:D] Skal hamstre mer i dag, får vi for mange bleier i en størrelse er det jo ikke vanskelig å bli kvitt igjen akkurat [:)]

Det er egentlig en begrensning på 2 kartonger pr. kunde, men det har de visst ikke fått med seg på vår Kiwi [;)]

Må på Kiwi ser jeg. Kjører glatt et stykke for så billige bleier og mat. [8D]
Skal i nærheten i morgen tror jeg [:D][:D]

Ja, jeg har også hamstret inn i dag! Helt utrolig billig der nå. 4 bleiepakker og nesten 30 glass og jeg betalte kanskje rundt en hundrelapp bare!

Hvorfor gidder dere å hamstre når det er et fast tilbud som skal vare ihvertfall ut året?

Skjønner dere som ikke har Kiwi i nærheten altså..

ORIGINAL: 1100

Hvorfor gidder dere å hamstre når det er et fast tilbud som skal vare ihvertfall ut året?

Enig i denne... + vet aldri om han ikke vil ha mat på glass når han blir så stor at han skal ha det. Begge ungene til mi søster har nekta å spise det...

Selv om det er ut året så syns jeg det er greitå bruke noen hundrelapper på å hamstre inn litt..stoooor handel når det først er så billig... så slipper jeg handle hele tiden!! [:D][:D][:D] ut året eller ei... im shooooopping!! SELV om jeg har 2 kiwier rett i nærheten..hehehe

For jeg tenker jo at det er ikke meningen at det skal være SÅ billig. Ta 4 betal for 1 kan ikke være lønnsomt for dem. Det nok ikke snakk om lang tid før de oppdager feilen.

ORIGINAL: MammatilLeon

For jeg tenker jo at det er ikke meningen at det skal være SÅ billig. Ta 4 betal for 1 kan ikke være lønnsomt for dem. Det nok ikke snakk om lang tid før de oppdager feilen.

helt enig [;)]

ORIGINAL: MammatilLeon

Samme jeg tenker. De kan umulig fortsette med det ut året, må være en feil.

Det er ikke noe feil!

det stod en STOOOOOR plakat på KIWI igår der det stor..

Vi setter ned bleieprisene til HALV pris..
SAMTIDIG får du annenhver bleie GRATIS..

SÅ det skal nok være sånn ut året..

Kommer nok til å hamstre litt etterhvert..
men venter litt ennå.
Vet ikke hvordan det blir med bleie str ol etterhvert.!! Nå bruker hun nr 3..

Det er ikke noe feil!

det stod en STOOOOOR plakat på KIWI igår der det stor..

Vi setter ned bleieprisene til HALV pris..
SAMTIDIG får du annenhver bleie GRATIS..

SÅ det skal nok være sånn ut året..

Kommer nok til å hamstre litt etterhvert..
men venter litt ennå.
Vet ikke hvordan det blir med bleie str ol etterhvert.!! Nå bruker hun nr 3..

maten også?

uansett jeg hamstrer inn så slipper jeg tenke no mer på bleier å mat noen mnd fremover [:D]

Back
Topp