Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nydelig mage!Jeg er 10+2 og magen poppa sykt i går. Var helt flat før graviditeten.
Er to inni her da.

Her er det ikke antydning til mage enda. 11+4 i dag, førstegangs! Vet noen forresten om bakovervendt livmor har noe å si for når magen kommer?

Så fin mage!Jeg er 10+2 og magen poppa sykt i går. Var helt flat før graviditeten.
Er to inni her da.

Så kjekt å høre! Kjenner jeg gleder meg veldig til min popperJeg har bakovervendt livmor men gyn sa det ikke hadde noe å si for magen, for når livmor vokser opp av bekkenet bikkes den automatisk fremover på alle uansett![]()

14+1 her og magen er der definitivt! Er på det stadiet hvor folk ser lott undrende på magen min som om de lurer på om jeg er gravid eller bare har lagt på meg![]()

Gleder meg til magen er tydelig gravidmage og ikke ser ut som for-mye-is-mageBabymagen er her, men ser egentlig mest ut som jeg har kost meg litt vel mye i sommerMen har kun en bukse som passer så vet ikke hvor mye lengre jeg kan holde det sjult
Er 13+5

Så fin mageJeg er 10+2 og magen poppa sykt i går. Var helt flat før graviditeten.
Er to inni her da.

Oi, det var gøy å se! Du er bare ca en uke lenger på vei enn meg, og jeg også venter to! Gleder meg sånn til å få mage! (Foreløpig har det bare vært skikkelige oppblåst mage enkelte dager, hehe).Jeg er 10+2 og magen poppa sykt i går. Var helt flat før graviditeten.
Er to inni her da.

Ja, de sier vel at den kommer mye raskere med senere barn.Er kommet ganske godt her, 13+3. Den var ikke så stor tidlig med førstemann. Men føler den aldri gikk helt tilbake i utg punktet, Hehe..![]()
Så fin mage13+5 (14 i følge ul)
Begynner å bli en liten bump![]()