Babymagen?

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Noen som har fått mage enda?

Her har den kommet litt, er bare 9+5:eek:
merker buksene er blitt trang,men andre ser det nok ikke;)

Legg gjerne inn bilde:love7

Begynner å komme her også. Var veldig slank/flat mage før graviditeten. De som vet jeg er gravid har begynt å kommentere det. Prøver fremdeles å skjule kulen for «folk flest» :) Jeg er 10+4. Det er en bilde-tråd på skjult forum hvis du er med der!

14+1 her og magen er der definitivt! Er på det stadiet hvor folk ser lott undrende på magen min som om de lurer på om jeg er gravid eller bare har lagt på meg :hilarious:

Jeg er 10+2 og magen poppa sykt i går. Var helt flat før graviditeten.
Er to inni her da.

Vedlegg

• F193D069-8E7A-4D9E-A04F-112B4F30C991.jpeg
    F193D069-8E7A-4D9E-A04F-112B4F30C991.jpeg
    190,4 KB · Visninger: 169
Her er det ikke antydning til mage enda. 11+4 i dag, førstegangs! Vet noen forresten om bakovervendt livmor har noe å si for når magen kommer?

Her er det ikke antydning til mage enda. 11+4 i dag, førstegangs! Vet noen forresten om bakovervendt livmor har noe å si for når magen kommer?

Jeg har bakovervendt livmor men gyn sa det ikke hadde noe å si for magen, for når livmor vokser opp av bekkenet bikkes den automatisk fremover på alle uansett:happy:

Babymagen er her, men ser egentlig mest ut som jeg har kost meg litt vel mye i sommer:wtf: Men har kun en bukse som passer så vet ikke hvor mye lengre jeg kan holde det sjult:hilarious: Er 13+5

14+1 her og magen er der definitivt! Er på det stadiet hvor folk ser lott undrende på magen min som om de lurer på om jeg er gravid eller bare har lagt på meg :hilarious:

Samme her, mulig noen ser det men enda ser det ut som jeg har spist litt mye i sommer:hilarious:

Babymagen er her, men ser egentlig mest ut som jeg har kost meg litt vel mye i sommer:wtf: Men har kun en bukse som passer så vet ikke hvor mye lengre jeg kan holde det sjult:hilarious: Er 13+5
Gleder meg til magen er tydelig gravidmage og ikke ser ut som for-mye-is-mage:hilarious:

10+2 her. De som vet jeg er gravid har kommentert det, men jeg tror det er mer oppblåst mage enn babymage

Jeg er 10+2 og magen poppa sykt i går. Var helt flat før graviditeten.
Er to inni her da.
Oi, det var gøy å se! Du er bare ca en uke lenger på vei enn meg, og jeg også venter to! Gleder meg sånn til å få mage! (Foreløpig har det bare vært skikkelige oppblåst mage enkelte dager, hehe).

Er kommet ganske godt her, 13+3. Den var ikke så stor tidlig med førstemann. Men føler den aldri gikk helt tilbake i utg punktet, Hehe.. :happy:

13+5 (14 i følge ul)
Begynner å bli en liten bump :happy:

Vedlegg

• F023B115-7BC2-48EA-9D56-631A30FDD3CB.jpeg
    F023B115-7BC2-48EA-9D56-631A30FDD3CB.jpeg
    247,9 KB · Visninger: 129
Back
Topp