Babymagen

seb89

Blir kjent med forumet
Hvordan går det med dere andre her? :) Har dere fått mye mage? Og hvordan er formen? Magen min har vokst litt, men jeg synes ikke det er noe spesielt gravidmage over den :-/ Den er ikke hard iallfall.. Når kommer den tydlige gravid magen da??? Jeg har termin 23.mai, så er 23 uker på vei til uka nå. 

jeg har stor mage så her lyser det gravid lang vei :) det har det gjort siden jeg var ca.10uker jeg kan vel si at magen er ganske så spiss så den står rett ut.. hehe

Heldig du da :) Synes det er på tide her også nå ja... Men jeg har hørt om at noen bærer det lengre inni seg på en måte, så mulig jeg er en av dem da :p

Det er jo så ulikt fra person til person, så det er farlig å sammenligne med andre :-) Det viktigste er å følge sin egen kurve!

Jeg synes min er ganske stor allerede, så her er det ingen tvil om hva som er på vei.

Her er magen svæææær :p Har igrunn vært det lenge...når jeg var 16 uker på vei var det ikke tvil om at jeg var gravid engang :p 

Med førstemann var det annerledes, da hadde jeg kjempeliten mage hele veien....ser jo ut nå som jeg gjorde når jeg var høygravid sist

Back
Topp