Babymage

Kvinne 32

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg er gravid i uke 8+2 og ser hver dag etter magen selv om jeg vet det er litt tidlig. Er så spennende .
Er bare sykt oppblåst så det ser ut som om jeg er i uke 30 , haha
Er andregangs gravid btw.

Når fikk dere mage? :)

Last edited:
Har inntrykk av at det er stor variasjon, men at magen ofte kommer tidligere hvis man har vært gravid tidligere :) jeg er førstegangs og i uke 13/14 hadde jeg en liten kul.

Førstegangsgravid her, og fikk ikke noe særlig mage før rundt uke 20. kanskje en bitteliten kul man kunne se uten klær på rundt OUL.

var imidlertid først rundt uke 25 at den faktisk ble synlig med vanlige klær på.

Hos meg var det ganske stor forskjell. Jeg så det selv ved ca. 16-17 uker i første svangerskap (utenpå klær omtrent etter 21 uker). Med andremann var det tilsvarende 7 uker (kun jeg som så) og ca 14 uker hvor det var synlig utenpå klær. Men det vil nok klassifiseres som en slik "tør ikke helt fastslå om hun er gravid"-mage. Så gravidmage uten tvil var det nok mer fra uke 23 i første og 18 med andre.

Med førstemann tok det lang tid, hadde så vidt mage på OUL og gikk fortsatt med mine vanlige klær.

Med andremann kom den fort, begynte vel å dukke opp rundt uke 10-12? Måtte slutte med jeans ganske tidlig i hvert fall,

Med nr 1: uke 15
Nr 2: uke 13
Nr 3: uke 17

Nr 3, fikk litt antydning til mage i uke 18 ( kun jeg og mannen som så. Først nå i uke 21 at andre som vet klarer å se det, men kan skjule det litt til for de som ikke vet.

Nummer tre og er i uke femten nå, og synes ikke jeg har fått noe særlig mage enda. Kan kanskje se antydning til en bump nederst. Med mine to første så fortalte jeg det ikke på jobb før rundt uke 20, så syntes sent!

Fikk mage i uke 16-17 med nr 1. og i uke 11-12 med nr 2 og 3. ikke rare magen, men da kom det liksom en liten spiss. Har ikke så mye høyde å skjule magen på, og tror jeg bærer veldig forran på magen :hilarious: Bildet er fra uke 11 med nr 3. Er jo ikke tydelig så alle forstår at dette er en gravidmage, men likevel en tydelig spiss nederst på magen som jeg ikke har til vanlig :p

Vedlegg

• B431D1A7-9202-4AFE-96D7-E9D5D7360E13.jpeg
    B431D1A7-9202-4AFE-96D7-E9D5D7360E13.jpeg
    581,9 KB · Visninger: 54
Back
Topp