Babymage?

Jeg er tynn og lang. Tok bilde 4+0 og i dag 8+0. Begge tatt på morgenen etter jeg har tisset rett etter jeg har stått opp. Og jeg kan se forskjell på magen allerede nå når jeg sammenligner bildene! Førstegangs, så trodde ikke jeg skulle se noe før om mange uker. Flere som har opplevd lignende? Altså, på dagen og kvelden er den jo dobbelt så stor, men det er jo luft og foodbaby:p

Det er fult mulig. Husk at livmor vokser oppover, så selv om du ikkje kjenner livmor vil den presse tarmer og slikt oppover og dermed utover. Eg var veldig godt trent min første graviditet, og kunne kjenne forskjell når eg slappa heilt av, men magemusklene holdt ting veldig godt på plass heilt til dei gav etter rundt uke 20. Men neste graviditet (10mnd etter fødsel) kom magen tiiiidlig, magemusklene berre ga etter så utrulig tidlig så sjølv om eg gjekk ned i vekt kunne eg se på bryllupskjolen min i uke 8 når eg gifta meg at shit, her e de komt mage :hilarious:
 
Det må jo være noe du bare trur. Ingen som må tåle noe som helst. Det var heller ikke ment som mobbing, som jeg føler du framstiller det som. Men Så trasig å høre at du er undervektig du også, jeg er selv overvektig så vet hvordan det er å slite med kiloene. Nesten den ene eller andre veien.
Ordet mobbing var det du som tok opp. Mitt poeng var utelukkende at det oppleves som veldig lov å kommentere undervekt hos folk, mens det er ansett som ugreit å kommentere overvekt.
 
Tro meg. Folk sier det hele tiden. Hilsen en som har slitt med overvekt i mange år.
Og det er trist, og ikke minst ugreit. Hvorfor må man kommentere andre folks under- og overvekt i det hele tatt?!
 
Jeg skjønner at det ikke er babyen som gir mage nå (9 uker i morgen), men noe må være dytta/flytta oppover her i alle fall.

Jeg er oppblåst så det holder om kvelden. Kunne helt sikkert gått for å være 4-5 mnd på vei hver eneste kveld. Om morgenen er jeg ikke oppblåst, men det er en anelse mage der altså! Jeg har ganske flat mage, og har ikke gått opp i vekt disse siste ukene i alle fall :p
 
Andregangs, og like oppblåst som første gang.. klarer ikke stramme bukser, og klarer kun og bruke treningsthigtser! Jeg var trmmelig oppblåst frem til babymagen tok over:arghh: regner med det samme skjer denne gang:confused:
Og magen er superoppblåst selv etter en lang natt og dobesøk:shifty:
 
Jeg er førstegangs, men synes magen er godt synlig allerede. Har hatt hjemmekontor den siste måneden, men nå ser det ut som at det åpner opp igjen her fra neste uke... lurer på hvordan jeg skal sjule magen noen uker til:dead:
 
2. gangs og får ikke lenger buksene igjen :p sånn var det sist og, allerede fra uke 5 passet de ikke. Tights og store topper er gull
 
Back
Topp