Babymage om morgenen (bilde)

lihhhnn

Elsker forumet
Flere som har en sånn mage om morgenen? Jeg syns det er litt tidlig med tanke på at jeg er bare i. Uke 13 enda. Har hatt det sånn i ca 4uker. Hvordan er magen deres om morgenen? :) ImageUploadedByBV Forum1467274677.865102.jpg

Min mage er også sånn om morgenen, om ikke like tydelig for det blotte øyet som hos deg - Så kjenner jeg den VELDIG godt. Er 12+3 i dag, og har hatt det sånn de siste to ukene. Gleder meg sånn til jeg faktisk får en skikkelig gravidmage, og ikke bare ser ekstra feit ut sånn som nå.. :P

Har også en skikkelig hard babykul når jeg ligger på rygg☺️ Ekstra tydelig på morgningen☺️

Fremdeles ingen babykul her :( Verken tidlig eller sent. Er 13+3. Gleder meg veldig da!

Ingen babykul her heller, 13+3 og andre gangs. Fikk ikke mage før uke 25-26 forgje gang, så må vell være tålmodig denne gangen og. Tror eg hørte hjertelyden med dopler i dag <3. Hvis det var det eg hørte så er livmor komt lengre opp enn eg først trodde, så tror nok baby ligger langt bak mot ryggen denne gang og :-)

Ingen babykul her heller, 13+3 og andre gangs. Fikk ikke mage før uke 25-26 forgje gang, så må vell være tålmodig denne gangen og. Tror eg hørte hjertelyden med dopler i dag <3. Hvis det var det eg hørte så er livmor komt lengre opp enn eg først trodde, så tror nok baby ligger langt bak mot ryggen denne gang og :)
Hulk kan det ta så lang tid? :( Jaja, man blir kanskje fort nok tung og sliten hehe..

Det første svangerskapet fikk jeg ikke mage før i uke 34, men da kom den så fort at jeg følte hele magen sprakk.

Det første svangerskapet fikk jeg ikke mage før i uke 34, men da kom den så fort at jeg følte hele magen sprakk.
Virkelig ikke noe fasit på magestr virker det som. Men alle er like flotte liten som stor synes nå jeg :) Tenk at vi bærer på små nurk hele gjengen!

Hulk kan det ta så lang tid? :( Jaja, man blir kanskje fort nok tung og sliten hehe..
Ja, dessverre. Håper eg får mage tidligere denne gangen :-) Ikke kjekt å få kommentarer som "er du i det hele tatt gravid?" Når du er over halvveis i svangerskapet

Ja, dessverre. Håper eg får mage tidligere denne gangen :) Ikke kjekt å få kommentarer som "er du i det hele tatt gravid?" Når du er over halvveis i svangerskapet
Nei den ser jeg. Går inn i 2.trimester på mandag - helt sprøtt. Men alle er jo forskjellig og egentlig er det litt digg at ikke alle vet det enda :)

Back
Topp