Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererHaha, skulle ønske jeg var tynn nok til å se det sånn
Samme herHaha, skulle ønske jeg var tynn nok til å se det sånn
Haha, skulle ønske jeg var tynn nok til å se det sånn
Fin babykulFlere som har en sånn mage om morgenen? Jeg syns det er litt tidlig med tanke på at jeg er bare i. Uke 13 enda. Har hatt det sånn i ca 4uker. Hvordan er magen deres om morgenen? Vis vedlegget 184921
Hulk kan det ta så lang tid? Jaja, man blir kanskje fort nok tung og sliten hehe..Ingen babykul her heller, 13+3 og andre gangs. Fikk ikke mage før uke 25-26 forgje gang, så må vell være tålmodig denne gangen og. Tror eg hørte hjertelyden med dopler i dag <3. Hvis det var det eg hørte så er livmor komt lengre opp enn eg først trodde, så tror nok baby ligger langt bak mot ryggen denne gang og
Virkelig ikke noe fasit på magestr virker det som. Men alle er like flotte liten som stor synes nå jeg Tenk at vi bærer på små nurk hele gjengen!Det første svangerskapet fikk jeg ikke mage før i uke 34, men da kom den så fort at jeg følte hele magen sprakk.
Ja, dessverre. Håper eg får mage tidligere denne gangen Ikke kjekt å få kommentarer som "er du i det hele tatt gravid?" Når du er over halvveis i svangerskapetHulk kan det ta så lang tid? Jaja, man blir kanskje fort nok tung og sliten hehe..
Nei den ser jeg. Går inn i 2.trimester på mandag - helt sprøtt. Men alle er jo forskjellig og egentlig er det litt digg at ikke alle vet det endaJa, dessverre. Håper eg får mage tidligere denne gangen Ikke kjekt å få kommentarer som "er du i det hele tatt gravid?" Når du er over halvveis i svangerskapet