Babymadrass? Er IKEA sine Okey? Evt tips tl andre?? =)

LYKKE oktober 2012

Blir kjent med forumet
Er ikke så lett dette her, uten erfaring med babyutstyr. =P

Har ingen erfaring med dem..

Vi har handlet hos ullkorga.no, de er i hvert fall bra :)

Jeg hadde madrass fra ikea i sprinkelsengen, og den var helt fin etter min mening i hvertfall:)

Ja absolutt:-) du kan også velge hvor "avansert" madrassen skal være, ut i fra hvor gammel barnet er, og om du ønsker en enkel madrass, eller en med fjærer.

Her har vi også brukt ikea madrass! Fornøyd med den ja..

IKEA madrassene er helt fine, den du har tittet på er ganske populær tror jeg.
Det som er så fint på IKEA er jo at man får de forskjellige prisklassene, og selv ikke den dyreste er kjempedyr....

LYKKE.30.10.12 skrev:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50150186/

Har tenkt litt på denne...

Den hadde vi til førstemann, og den får neste mann overta. Fornøyd med den. God madrass. De veier jo ikke så mye når de er så små heller, så på denne ligger de godt :)

Dette lurer jeg også på! De har en vanlig madrass til 89 kr, hvorfor er denne så billig?? Er den ikke like trygg som den til 799? Er jo flere å velge i mellom, men jeg stusser sånn på hvorfor den billigste er over 100 kr billigere enn neste på prisstigen..

krismo89 skrev:
Dette lurer jeg også på! De har en vanlig madrass til 89 kr, hvorfor er denne så billig?? Er den ikke like trygg som den til 799? Er jo flere å velge i mellom, men jeg stusser sånn på hvorfor den billigste er over 100 kr billigere enn neste på prisstigen..

Den er nok like trygg, men den er veldig tynn og enkel, ikke noe pustende materialet i trekket for eksempel, tenker kjøpe den billige til reisesengen.

Back
Topp