Babylykke81

~Blikk~

Elsker forumet
Har du vært å testet ut hvordan blekkspruten er?
Jeg ringte for å bestille trening pga bekken nå og han nevnte ikke at jeg måtte ha legeerklæring (men jeg ordnet det i dag, så har det klart) og at han trodde jeg kom til å få plass fort.

Hey... :)
Nei jeg har ikke fått testet ennå, men jeg fikk kjøpt meg badetøy på mandag, så jeg tar nok en time til uken :) (Har vokst ut av alt badetøy jeg hadde... merkelig nok... haha)
Så bra at du kommer fort inn i fysio-gruppa. Ja de krevde legeerklæring, men prioriterer gravide, så det er jo supert.
Må få høre hvordan du syns det var.
Jeg skal teste en vanlig time først, og hvis ikke det funker for meg, skaffer jeg også en legereklæring til fysiotimen.

Babylykke81 skrev:
Hey... :)
Nei jeg har ikke fått testet ennå, men jeg fikk kjøpt meg badetøy på mandag, så jeg tar nok en time til uken :) (Har vokst ut av alt badetøy jeg hadde... merkelig nok... haha)
Så bra at du kommer fort inn i fysio-gruppa. Ja de krevde legeerklæring, men prioriterer gravide, så det er jo supert.
Må få høre hvordan du syns det var.
Jeg skal teste en vanlig time først, og hvis ikke det funker for meg, skaffer jeg også en legereklæring til fysiotimen.

Hehe, jeg vokser inn i badedrakta mi jeg 
Skal oppdatere hvordan det går, håper jeg kommer superfort inn på en gruppe!

Anik skrev:
Jeg vil å:(( Men nå får jeg ikke lov å være i vann.. *synes synd på meg selv*emoticon

Haha, søøøøta! 
Skjønner godt at det er kjipt!!!

Anik skrev:
Jeg vil å:(( Men nå får jeg ikke lov å være i vann.. *synes synd på meg selv*emoticon

Da er vi to... Vi får furte litt sammen her, hehe.. krysser fingra for at om noen uker så får vi vært med

Linda.B skrev:

Anik skrev:

Da er vi to... Vi får furte litt sammen her, hehe.. krysser fingra for at om noen uker så får vi vært med

Huff, skjønner at det er kjipt med sånne begrensninger.
Håper dere får lov å gjøre det snart :0)

I dag har jeg vært på yoga/pilates for gravide. Flott time det også. Trener bekken, hofter, og gjør pusteøvelser og styrketrening. Kjenner jeg har godt av det, selv om det er litt slitsomt. Men man får bare velge hvor hardt man vil ta i....

Anik skrev:
Hehe ja jeg har lært noen gode furte triks fra 2åringen;) Får håpe det er goooode nyheter 11 Mai, så man kan begynne å svinge seg litt igjen

Hehe, ja, vi har litt å lære av småtrollaHåper du snart får lov til å bevege deg litt! 

Back
Topp