Babylykke81

~Blikk~

Elsker forumet
Blei du fornøyd med sveisen i dag???? Syns det burde vært obligatorisk med bilde før/etter
 


Frøken Muffin skrev:
Blei du fornøyd med sveisen i dag???? Syns det burde vært obligatorisk med bilde før/etter


Enig!!
 
Hehe... Tror jeg skal spare dere for bilde. Føler meg ikke særlig fotogen om dagen, hehe ;)
Neida, men nå er jo ikke identitetene våre åpne her inne ennå, så jeg drøyer nok med bilde, tenker jeg... Hehe.

Men for å si det sånn så hadde jeg hår omtrent til korsryggen før. Altså laaangt og tykt.
Nå har jeg klippet det til skuldrene, og hun har gradert det litt. Har krøll i håret så da kommer det mer frem, så blir det luftigere.
Syns det var superdeilig med lettere hår og jeg VET at det blir skjønt å vaske (les: tidligere en halv flaske balsam pr dusj) og lettere å gre. :)
Det eneste som er litt plagsomt er at jeg ikke får luggen ordentlig bak øret lengre... :P
Lurer litt på "hvem hu der er" når jeg går forbi speilet, og skvetter litt... hehe. Men blir nok fort vant til det ;)
 
Hehe skjønner den!

Husker da jeg klipte av "alt" håret mitt, det var så utrolig deilig det!!! Så nyt den deilige følelsen av nyklipt hår.
 
Back
Topp