babylykke81

2barns mor

Elsker forumet
Har du hatt en fin tur til Trysil

Heeei
Jepp, nå er vi hjemme igjen og jeg sitter og oppdaterer meg på trådene her, hehe...Det var utrolig godt å komme seg ut av huset. Når man har vært sykemeldt og veldig kvalm blir man litt lei av både seg selv og huset, hehe. Nå er formen bedre og det var helt skjønt å komme seg på fjellet. :0)
Blitt helt bortskjemt med servering av deilig mat og bare avslapping ;)
Vi var lure og hev oss i bilen før kl 11.00 i dag, så da slapp vi unna all kø. Også fikk vi tid til å vaske og sette ut hagemøblene da vi kom hjem :0)
Håper dere har hatt en fin helg også?

Hei
Ja det er så deilig å komme seg litt bort fra det vante  og bli litt bortskjemt vi trenger det spesielt når vi er gravide hehe.
Så godt formen din er bede det hjalp nok med litt fjell luft ja ;) kanskje jeg å må det så kanskje formen mi også blir bedre. Jeg er fortsatt kvalm fra jeg står opp til jeg går å legger meg igjen, men men sånn er det :) hihih

Ja, det var nyydelig med frisk luft... :0)
Håper kvalmen din slipper taket snart. Jeg syns det var utrolig slitsomt med den kvalmen. Heldigvis er det mye bedre nå, og jeg begynner å føle meg som et menneske igjen, og ikke minst - jeg koser meg mye mer i graviditeten <3

Ja det er lettere å kose seg med graviditeten når kvalmen gir seg, men selv om jeg er grønn i fjeset og holder nesten på å dø (men litt overdrivelse ;) hehe ) så er den kvalmen det "eneste" gravisitets symptomet jeg har, så jeg tar det med godt humør :D
Går masse is om dagene

Back
Topp