Babyloppis

Kokoro

Forelsket i forumet
Stjerneskuddene 2024
Var i Danmark på børneloppen
Kjøpte basics og ullklær for ingenting. Angrer på å ikke ha shoppet mer ;)
Finnes det noe lignende i Oslo/Norge, bruktbutikker med bare babyting?
 
Så smart! Her jeg bor har vi gratisbutikken, men den er bare åpen mellom et visst klokkeslett og kun 1-2 ganger i uken. :rolleyes:
 
Ja det gjør det!
"Barneskatter" er butikk med boder som i utgangspunktet bare har barneklær https://baerum.barneskatter.no/

Når jeg søker på "bruktbutikk barneklær oslo" kommer det opp flere butikker som ligner inni oslo også, så vel verdt å sjekke ut noe der. Jeg syns sånne butikker er kjempefine også til å kjøpe til eldre barn :)

Er også marked i Elverum bare for barneklær hver vår, bruker å være i April, som er vel verdt å få med seg.
https://www.facebook.com/events/737608904523679 var det som var i år. Masse folk, mange gode varer, godt organisert.
 
Sniker frå Feb.

På Kolbotn har dei ein butikk som heiter Rufus, veldig kjekk bruktbutikk!
I Oslo har dei ein butikk som heiter Green Kids and Moms, den skal vere veldig fin og.

I Bergen og Sandnes har ein Loppeliten.
 
Sniker frå Feb.

På Kolbotn har dei ein butikk som heiter Rufus, veldig kjekk bruktbutikk!
I Oslo har dei ein butikk som heiter Green Kids and Moms, den skal vere veldig fin og.

I Bergen og Sandnes har ein Loppeliten.
Jeg har hørt at den på Kolbotn er så dyr :wideyed:
 
Jeg har hørt at den på Kolbotn er så dyr :wideyed:
Eg var innom ein tur i sommar, og synes ikkje den var dyr! Men når det er ulike selgara, er det nok mykje som er overprisa.

Eg fann b.la. ulltøy til knerten for 25kr stykket, og skinnjakke (i ekte skinn!), til 80kr til jentungen.

Men er so klart mange som overprisar! Merker det i Bergen og, at mange vil ha 120 kr for flekkete ullbodyar etc.
 
Eg var innom ein tur i sommar, og synes ikkje den var dyr! Men når det er ulike selgara, er det nok mykje som er overprisa.

Eg fann b.la. ulltøy til knerten for 25kr stykket, og skinnjakke (i ekte skinn!), til 80kr til jentungen.

Men er so klart mange som overprisar! Merker det i Bergen og, at mange vil ha 120 kr for flekkete ullbodyar etc.
Ååå, da skal jeg ta turen innom en dag :D
 
Back
Topp