Babylon - tips?

Enbabytakk26

Flørter med forumet
Hei dere. Vi (jeg) har veldig lyst til å få til en babymoon i starten av mars. Det er jo ikke så mange spennende steder man kan reise som gravid, men virker som Gran Canaria er det beste alternativ? Har noen tips til hotell/område som er gravidvennlig? Ønsker så autentisk som mulig og så lite charterfeber som mulig :-)

Hei dere. Vi (jeg) har veldig lyst til å få til en babymoon i starten av mars. Det er jo ikke så mange spennende steder man kan reise som gravid, men virker som Gran Canaria er det beste alternativ? Har noen tips til hotell/område som er gravidvennlig? Ønsker så autentisk som mulig og så lite charterfeber som mulig :-)
Jeg har vært på GC 16 ganger :P Så jeg prøvde Tenerife og ble positivt overrasket. GC er generelt charterfeber all over med mindre du drar til f.eks mogan eller holder deg borte fra de typisk turiststedene som Puerto Rico, Arguinegin, Playa del Ingles osv.. :)

Kommer også helt an på hva du liker å gjøre/se mtp hvor du skal da :)

Søren, ser nå at innlegget ble til Babylon :laughing002 mente selvfølgelig babymoon!

@DinaD - Det jeg var litt redd for. Vi har sett litt på Mogan, men virker som hotellene ligger for det meste oppe i høyden med mange trappetrinn etc. Kanskje ikke så gravidvennlig? Jeg er førstegangsfødende og er vel 24 uker/6 mnd på vei når vi ser på ferie. Søker jo egentlig bare sol, avslapping og helst god mat :-)

Søren, ser nå at innlegget ble til Babylon :laughing002 mente selvfølgelig babymoon!

@DinaD - Det jeg var litt redd for. Vi har sett litt på Mogan, men virker som hotellene ligger for det meste oppe i høyden med mange trappetrinn etc. Kanskje ikke så gravidvennlig? Jeg er førstegangsfødende og er vel 24 uker/6 mnd på vei når vi ser på ferie. Søker jo egentlig bare sol, avslapping og helst god mat :-)
Ja GC er fint med tanke på det.. Mogan er en liten fiskeby så litt ukjent med hotellene osv der.. Reiser stort sett dit på dagsturer. Men det er mye fine hoteller og områder på øya. :)

Har du noen hotell du tenker kunne passet? Generelt på øya :-)
Der er nok ikke charterguri den beste til å hjelpe deg asså :P Jeg har stort sett funnet det rimeligste i nærheten av det jeg trenger, og har stort sett vært i Puerto Rico og Arguinegin. Har reist dit med storfamilie rundt juletider å har liksom da valgt enkle hoteller med OK parkering da jeg alltid har leiebil .. Men er noen flotte hoteller i Bahia Feliz veit jeg og mulig San Augustin som ikke er helt som å reise til Ruth og Roger på lillebrors pianobar på senteret :P men se hva charterselskapene har der. Eventuelt hør med ChatGPT! :D

Back
Topp