Flere som har sett denne? Synes det var en interessant dokumentar - endel visste jeg fra før, mens noe var nytt... https://tv.nrk.no/program/KOID24000714/babyliv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har lært mye av det i førskolelærer-utdanningen men noe var nytt Flere som har sett denne? Synes det var en interessant dokumentar - endel visste jeg fra før, mens noe var nytt... https://tv.nrk.no/program/KOID24000714/babyliv
Så det nettopp, veldig fint program. Jeg lurer på hvorfor mammaen til babyen som falt i sjøen ikke hoppet uti selv for å forsøke å redde han med en gang? Kan sikkert være mange grunner til det, men jeg tror det er det første jeg ville gjort og samtidig skreket for å tilkalle andres oppmerksomhet.. Noen andre som har sett programmet med synspunkter? Ikke meningen å være "mammapoliti", men greide bare ikke slutte å tenke på det![]()
Kan godt hende, er jo faktisk ikke alle som kan svømme heller...Jeg også reagerte på det men tenkte at hun gjerne var i sjokk eller noe- det kan jo skje... Me allikevel,jeg venta på at hun skulle si at hun hoppa uti....
Dere som ikke har sett den enda; den ligger bare tilgjengelig på nett-TV i noen dager til, tror det er 3. Så den i går, veldig interessant!
Så det nettopp, veldig fint program. Jeg lurer på hvorfor mammaen til babyen som falt i sjøen ikke hoppet uti selv for å forsøke å redde han med en gang? Kan sikkert være mange grunner til det, men jeg tror det er det første jeg ville gjort og samtidig skreket for å tilkalle andres oppmerksomhet.. Noen andre som har sett programmet med synspunkter? Ikke meningen å være "mammapoliti", men greide bare ikke slutte å tenke på det![]()
Anbefaler også å se på kanal FEM idag kl 20:30.
Der er det ett program som heter: Barnas hemmelige liv, det er veldig morsomt å se på =)
Tenkte faktisk akkurat det samme. Det må jo være en grunn til at hun ikke hoppet uti tenker jeg, men skulle jo tro man ville gjort det nesten uansett da når det står om liv og død(Men klart, kan hun ikke svømme så hadde hun jo ikke så mye valg kanskje).
Godt det ikke bare var jeg som reagerte!Jeg og mannen så den i går. Veldig interessant!
Men vi reagerte på at hun mamma'n ikke hoppet uti etter barnet sitt. Mannen sa til og med at "skjer noe sånt med vårt barn vet du at du ikke har noe valg ikke sant? Du hopper etter!" Men hun har vel sikkert en grunn får en håpe...!