Babylatter :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Har deres begynt å le? I så fall, hvor gamle var de da de knakk koden? :) Jeg klovner for harde livet her hjemme, men jeg er visst bare "eeeeeh-morsom", ikke "hahaha-morsom"..
 
Jaaaa! Igår! Helt fantastisk å høre på:) 3 måneder og 21 dager gammel:)
 
Ingenting! Det skjedde bare helt av seg selv:) Men for å få henne til å le mer så "prompa" jeg på magen hennes (når man blåser på den vet du). Og så er hun litt kilen i halsgropen, så hun gliser ofte når jeg tar bodyen over hodet. Og istad lo hun skikkelig når sambo fløy med henne mot speilet så hun så seg selv:)
 
Snurrer en gulpeklute rundt og rundt (sånn litt helikopter-ish) da hyler hun av latter.
Eller når hun sitter i fanget mitt med ryggen mot lårene mine og jeg synger stena line(!!!) og veiver med armene hennes.

Eller når jeg bare står å danser hele mongo..gjerne sammen med pappaen..

Herregud jeg gjør mye rart om dagen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, det skal ikke så mye til :) Vi er på god vei altså, men det har ikke løsna helt. Det var like før i sta, da vi tok knebøy mens jeg sa weeee, eller da jeg hvina "mimimimimi" inn i halsgropa hennes. Eller dansa med ho til Salsa Tequila sangen. Blåse på magen trikset funker IKKE, da ser ho bare dumt på meg :) Gjør mye rart selv, men så lenge ho syns det er stas (og ikke alt for mange andre ser eller hører meg) så kjører jeg på ;)
 
Lo ordentlig første gang når han var 6uker, veldig tidlig syns jeg. Helsesøstera ble kjempe overraska når han brått begynte å le på 6ukers kontrollen. Men jeg er visst veldig morsom, han ler hele dagen lang. Hehe :)
 
Her funker det å ha henne i fanget, se rundt i rommet-ser raskt på henne og later som jeg skvetter. Da hyler hun av latter <3

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ca 3 mnd, når han blir kilt, er veldig kilen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han har ledd en måneds tid kanskje, husker ikke helt nøyaktig. Ler bare mer og mer nå, og ler av omtrent alt. Bruker å "riste" ham i senga (dunke på madrassen rundt ham slik at han humper opp og ned), mens jeg står over ham på alle fire og lager en eller annen morsom lyd. Det er hysterisk. Samme er å fly i lufta. Eller å "falle" bakover. Og ro din båt og hompetitten er kjeempegøy! Noen ganger holder det å bare se på ham. Han ler mye og når han trekker pusten etterpå er det med en skikkelig lyd fra halsen. Vet ikke hvordan jeg skal forklare den.. Et slags hvin..?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her er det ikke så mye latter, mer gledeshvin;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Lillegutt her lo skikkelig for første gang for et par uker siden - søteste lyden i verden :D jeg hadde han på fanget og vugget han litt opp og ned og tok hodet mitt fra side til side - haha, ganske dårlig humor :p
 
Hvis du ikke har prøvd det allerede, Galadriel, etterlikn de lydene hun lager. Da løsna det helt her. Fikk "beskjed" på hs at det var bra for å vise babyen at vi hørte, og skjønte det han sa.


Sent from my iPad using BV Forum
 
3 1/2 måned..
Han kan le når jeg synger og rocker med kroppen hans... Det var en gang et troll som likte rockenroll sangen.. også sitter han på fanget mitt og holder hender og rocker frem og tilbake... Eller ro ro til fiskeskjær også ror vi med armene sammen..
Han begynte å le i begynnelsen med 1,2,3 og 4.. (løfter i været på 4) Også masse lyd og stemmning i stemmen.. Slik at det blir litt spennende..

I dag har han hatt tidenes latterkick med å se seg selv i speilet.. løfter han liksom mot speilet også ser han sitt glade ansikt.. og ler bare enda mer..
 
Hvordan går det med latteren? Idag var det hysterisk da jeg løp med ham i vogna i verdens bratteste oppoverbakke. Vet ikke om det var farta eller mi pusting og pesing som var mest gøy.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sambo får henne til å le mer enn meg. Har tuller masse med henne, og da triller latteren:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er det fortsatt bare eeeeeh og æææææhhh altså.. :) Innmari søtt dèt også, men jeg gleder meg fortsatt til den trillende babylatteren! Vi nærmer oss altså, men akkurat i det jeg tror at det skal løsne, så får ho som regel hikke i stedet ;)
 
Her er det fortsatt bare eeeeeh og æææææhhh altså.. :) Innmari søtt dèt også, men jeg gleder meg fortsatt til den trillende babylatteren! Vi nærmer oss altså, men akkurat i det jeg tror at det skal løsne, så får ho som regel hikke i stedet ;)
Haha, ja, min får og hikke om han har det for morsomt. Merkelig det der.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp