Fikk mail i 9-tiden. Var ikke så mye som var aktuelt for meg, men skal dra en liten tur likevelDere som er medlem, har dere fått mail med tilbudene nå? Venter og venter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk mail i 9-tiden. Var ikke så mye som var aktuelt for meg, men skal dra en liten tur likevelDere som er medlem, har dere fått mail med tilbudene nå? Venter og venter![]()
Vet du hvor stor vognposen er? Lurer på om den får plass i bagvognJeg vurderer å prøve å få noen til å kjøpe vognposen og bilstolposen fra Reflex for meg.. Vi skal ha dem uansett (de er sååå myke og lune), og ca 30% rabatt er jo absolutt ikke feil!
Den får plass i bagdelen på Bugaboo ihvertfallVet du hvor stor vognposen er? Lurer på om den får plass i bagvognvi har voksi urban til storebror som han bruker i barnehagen nå men vet jo ikke om han fortsatt sover på dagtid når oktober kommer... Hmmm
Stemmer som Kristin90 sier, den passer perfekt i bakdelen på BuffaloVet du hvor stor vognposen er? Lurer på om den får plass i bagvognvi har voksi urban til storebror som han bruker i barnehagen nå men vet jo ikke om han fortsatt sover på dagtid når oktober kommer... Hmmm
Det bruker å være Babykveld i ca mars, og igjen i ca oktober/november. Som Kristin90 sier over her er det noen tilbud som varer hele dagen, og noen som kun er etter kl 18, ofte er det de "beste" (/mest populære) tilbudene som er etter kl 18, mens det ofte er litt mer generelle tilbud tidligere på dagen (typ X% rabatt på alle Y). Jeg lurer på om vogntilbudet har brukt å vare hele dagen..
Hadde det ikke vært for at jeg jobbet på Barnas Hus her før, og derfor kjenner nesten alle som jobber der godt, og ingen av dem vet at jeg er gravid enda, hadde jeg garantert møtt oppHvis det blir noen helt sykt bra tilbud spørs det om jeg sender svigerinna mi eller svigermor
![]()
Jeg droppet det. Var ingen tilbud som passet til meg. Valgte istedet å dra til frisøren og unne meg litt egenpleieFikk dere shoppa noe?![]()
Sikkert ikke dumtJeg droppet det. Var ingen tilbud som passet til meg. Valgte istedet å dra til frisøren og unne meg litt egenpleie![]()
Det kommer garantert tilbud senere og. Så da får du slå til igjen daVi fikk svigerinna mi til å kjøpe en vognpose for oss, bare synd jeg fant ut noen timer senere at vi skulle hatt to i stedet for én..