Babykveld, barnas hus

Ane_Rikke

Glad i forumet
Fikk alle som dro dit kjøpt det de skulle? Det var helt sinnssykt med folk på strømmen i hvert fall. Vi var der litt over seks, og da sto køen til laaaangt bak i butikken allerede...! Helt kaos... Sikkert mange som fikk bomtur, for tilbudsvarene ble revet vekk temmelig raskt.

Vi skulle ha maxo cosi setet med base, og fikk til og med den fargen jeg ville ha :)

Det ble bomtur på oss. Ønsket oss Maxi Cosi med base men den var de tomme for, selv om kl var rett etter 18.00. Var jo et godt tilbud da så skjønner jo det. Vi gikk litt rundt og kikket men det ble til sist at jeg bare kikket på de andre som handlet og jeg ble rett og slett flau på deres vegne. De dyttet hverandre, kranglet om hvem som tok noe først, sneik seg i køen etc. Hjelpes meg, betaler heller full pris enn å være med på det igjen ;) ;)

Nei. Det var uorganisert kaos og går nok ikke gå på en slik "babykveld" igjen. Jeg skulle også ha bilsetet det var kun 6 stk på alle kundene. Jeg kunne fått tak i det med spissere albuer men det stritter imot min natur gitt. Orker ikke sloss for det, dumme meg kjøpte et med rødt trekk istedenfor men sambo hata det :rolleyes: Skal tilbake å høre om jeg kan angre meg i dag. :confused: Håper de kan kundeservice der.

Jeg droppet i går å dro på nyåpning av barnashus cc vest i dag. Fikk 50% på valgfri vare. Så slo til å fikk en komplett vogn til halv pris:) var nesten ikke folk der. Så det overrasket meg

Vi kjøpte og fikk med oss maxi cosi bilsetet :) Veldig fornøyd. Hadde ikke gjort noe om vi ikke hadde fått den med oss for man kunne bestille den til samme pris, men var veldig greit å dra den med seg når vi først var der :)

Merker at jeg ønsker meg et barnas hus i nærheten. Supert med slike kvelder!

Her fikk vi også sikret oss et rosa maxi cosi bilsete pluss en liggstol. Samboer fikk oppgaven å kjøpe (stakkars) han ble temmelig sen hjem for å si det slik.

Fikk alle som dro dit kjøpt det de skulle? Det var helt sinnssykt med folk på strømmen i hvert fall. Vi var der litt over seks, og da sto køen til laaaangt bak i butikken allerede...! Helt kaos... Sikkert mange som fikk bomtur, for tilbudsvarene ble revet vekk temmelig raskt.

Vi skulle ha maxo cosi setet med base, og fikk til og med den fargen jeg ville ha :)

Da var vi der samtidig :-D Vi fikk kjøpt, men måtte bestille bagdelen til vogna og selve bilstolen.

Jeg fikk kjøpt maxi cosi carbofix som jeg kom for :) pluss en ammepute med vibrator ;) men bra kaos ja. Og en ting som var bra for oss som kom tidlig var at de slapp oss til 10 min før. Men kjipt for de som da kom når det skulle åpnes da...

Var på BH Åsane i Bergen , super service og dei kunne bestille om nåke var for lite av :)
Fekk komplett vogn , maxicosy med base og urban pose , sparte 6198 kr Igår ;) ;)

Må jo bare skryte litt av servicen jeg fikk. Jeg angret meg ang det røde setet jeg kjøpte på babykvelden og reiste tilbake igår. Der var det ei supersnill dame som fiksa alt så nå fikk jeg svart sete. Im happy!

Back
Topp