Babykurv?

Kjøpt krok på claes ohlson vi, var ikke noe problem for vår del :) Har en krok på stua, og en på soverommet. Er det langt opp, så kan dere jo skjøte på med en kjetting eller liknende (har ikke prøvd det, men ser for meg at det fungerer fint).

Jeg lånte den første som er postet her Bambinoo av en venninne ;) utrolige gode, tok den over Alt så ho kunne sove på et kjent sted selv om ikke vi bar hjemme ;) anbefaler den på det sterkeste ;)

De som henger i taket, hadde en venninne av meg med en 5 åring i hus og det var rimelig utrygt, det barnet ville jo så gjerne se på lillebror men den kantet, til slutt ble det en lageringsplass til baby lekene !!

Men dette kan jo være avhenge av plassen man setter se opp på og eventuelle store bror/søster ! Ingen oppskrift at det skjer hos alle ;)

http://www.purebaby.dk/sovemiljo/vugger/komplet-babyvugge.html

Denne brukte vi på storebror, og vesla skal også ligge i denne. Hvis det er trygt nok med en toåring rundt omkring.

Vi hadde Leandervugge til andremann (og har kjøpt det nå også), med en toåring i hus, det gikk kjempefint, vi hengte enten vugga så høyt at han ikke kunne se oppi den eller så lavt at han kunne titte oppi uten å måtte henge i den, brukte den til andremann var ca 6 måneder.

Er veldig kjekt med en soveplass på stua :)

Cute! Hadde en kurv til snuppa som vi lånte. Den var hjul på, veldig praktisk :) Kunne bare flytte ved støvsuging og om sola kom i veien. Tror vi skal prøve å klare oss uten kurv denne gangen (var lånt).

Å den var skikkelig fin! :) Hvor lang tid tok det før du fikk den? Er kurven veldig tung?

Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men ikke lenge. noen få dager tror jeg. Husker ikke hva det ble i frakt men det får du opp på bestillingen før du bekrefter. Reagerte hvertfall ikke på at det ble noe særlig dyrt!!!

Å den var skikkelig fin! :) Hvor lang tid tok det før du fikk den? Er kurven veldig tung?
Den er ikke tung i det hele tatt. Jeg vurderte også lenge leandervugge. Det jeg likte best med kurven er at jeg kan ta den med meg rundt i huset og i andre etg uten å trenge å vekke barnet eller forlate det. Tenkte også at det kunne være greit å ha den med seg til svigers og mine foreldre hvis vi skal på besøk. Den tar heller ikke så stor plass i stuen, og babyer liker jo å ha det litt tett rundt seg. Synes estetikken også var helt nydelig sammenliknet med leandervuggen. Gleder meg til å ta den i bruk:)

Den er superfin:) Jeg har selv bestilt en sånn:) Gleder meg til den kommer. Er det noen som har erfaringer i forhold til om man kan vaske den og sånt?

Jeg skal også bestillle tenker jeg, en litt annen type da.. Vil ha den i svart, men de var veldig fine.

Back
Topp