Babykurv!

Kjempe fine! Vil ha! Men de såg ganske små ut. Isåfall skjedelig i forhold til prisen...OG så sendes det ikkje :-P  Flaks for meg... emoticon

Står ba at den ikke sendes i oppkrav, ikke at den ikke sendes. Må sikkert forhåndsbetales. 

Vi hadde babykurv , ble sikkert brukt de to første ukene , så fikk lillemann kolikk og måtte sove på meg et par mnd. Så vi hadde ikke trengt den.

Det er en slik en på vei i posten til meg :-) Så lenge den holder den første tiden frem til vi begynner å ta lurene i vogna så er den ypperlig for meg! :-)

De er virkelig ikke små! Større en bagen i de  vognene jeg kan huske måla på. Vi brukte kurven til NM til  han var ca 6 mnd og kurven står klar til lillesøster så den kan brukes på nytt til høsten:) 
Får kjøpt de brukt på finn hvis man syns de er for dyre...;)

Jeg har vært storfornøyd med babykurven min (kjøpt på samme nettsted) og brukte den i flere mnd..:-) Tror ikke du vil angre på det kjøpet. Kurven kunne også tas av stativet slik at jeg kunne ha de med uansett hvor jeg var .Veldig praktisk :-)

stiliglund skrev:
Det er ikke små - vi har brukt babykurven til lille jenta var 9kg!
Kjøpt fra www.peekaboobabygaver.no med postoppkrav

9 kilo er jo ikke mye..  det er de jo brått ved 2-3 mnd alder jo..syns det er mye å gi for en seng man kan bruke så lite.

Jeg kjøpte Purnatur hengevugge jeg, den kunne han vel sovet i ennå om jeg ville(2år) for den er stor og kan senkes så han ikke detter ut..

Var derfor det aldri ble noe kurv til unga her, de er jo knøtt små.
Men hadde jeg driti penger, så hadde jeg sikkert kjøpt  :)

Her lå unga på soffan eller gulvet eller i senga si.

Men kurvene er utrolig søte da :)

Back
Topp