Babykurv?

Pinkie^pie

Glad i forumet
Er det noen her med ærfaring med babykurv?
Vurderer sterkt å kjøpe det denne gangen, er så grett å ha på stua og ved senga i amme tiden <3

Eg har hatt vugge(som eg lånte) til begge mine,men brukte den ikkje lillesøster,da hun hadde kolikk og det eneste som hjalp var å bærest og kjørest med..
Men vurderer og kjøpe ei nå til å ha i stuå

Vi hadde en vugge på stua sist, men jeg tror jeg vil ha noe mer skjermet denne gangen, noe med sengehimmel på så kanskje en sånn babykurv er noe for oss denne gangen! :-)

Bruker vugge på stua, og så skal babyen sove i liten vognbag på soverommet..emoticon

hadde vogge på stua (som jeg og søstra mi læ i når vi var bebiser) og sprinkelsenga på soverommet sist..
håper vi får brukt vogga nå også... men får se åssen det går med storesøster først.. om hu blir for klåfingra og skal bort og vugge, kommer jeg nok til og bruke kurv ell noe som står mer stødig!
har sett litt på sånn hengevugge også.. ser så fine ut :)

Fikk låne en vogge sist. I stua brukte vi vognbaggen og etter en stund kjøpte vi lekegrind. Vognbaggen ble brukt masse inne og på besøk.

Storesøster hadde leandervugge i stua til hun var 5-6 mnd, og sprinkelseng på rommet vårt. Vet ikke om leandervugga får henge i fred denne gangen, blir evt at babyen får sove i vognbag i lekegrinda...

Vi hadde vesla i /på en dyne i en lenestol frem til hun var 4mnd. Funket fint for oss.Også sprinkelseng på soverommet. Vi vil ikke sløse med penger når det er så mange barn som kunne fått et bedre liv om vi sparer de pengene og gir til dem :)

Har vugge vi fikk til føstemann så blir til at vi bruker den i stua. Var veldig fornøyd med den.

Back
Topp