Babykulen!!! Flere som har fått den?

LilleVinter

Flørter med forumet
2.gangs og er 9+1 eller 3. Har syntes jeg har kjent det annerledes litt over skambenet siste uken, men har tenkt det er aaalt for tidlig at livmoren kommer opp selv om jeg er 2. gangs, og at det må være tarmer og sånt.. Men, i dag kjenner jeg tydelig kulen fra navlen og ned!! Akkurat som å ha en ball i magen. Det var altså ikke innbildning at jeg føler meg så rund.. :) Flere som har fått kulen enda?

Ikke enda. Er bare 7+1 [emoji85] 3 gangs. Så kanskje den kommer rundt uke tolv [emoji4] litt mage fra før da [emoji28]

Ja, altså, selve kulen kommer nok ikke til å synes her på en stund enda, for jeg har noen kg ekstra.. :) Var litt usikker her på om det egt.bare var flesket som lurte meg men, var ikke det.. :)

Jeg kjenner en hard kul når jeg trykker forsiktig inn nederst på magen. [emoji5] men den er ganske langt nede enda og vises ikke. Er 10+1 i dag.[emoji4]

Jeg var helt overbevist om at jeg kjent babykul forrige gang i uke 12, men det kunne legen avkrefte for han kjente ingenting [emoji23]
Tror man kan kjenne tidligere med nr. To! Jeg har også bakovervendt livmor som gjør det vanskelig å kjenne tidlig!

Jeg venter nr 3 og har i grunn bare følt meg veldig dårlig og oppblåst, men når kvalmen forsvant så forsvant en del av den oppblåste magen også. Men babykulen kommer den.... hvis alt går bra!:)

Back
Topp