Babyklister

Leverihåpet

Gift med forumet
Leste på denne tråden om Babyklister, og der står det at denne klisteren er i utgangspunktet beregnet til kvinner som er friske. Hvordan friske?
Kan ikke de andre kvinnene bruke dette hvis du eks har en lungesykdom?? Eller står det ikke noen plass om dette?
Brukeranvending takk[:)]??

Her er min bruksanv som eg hadde på pc-en min:
Eg har brukt babyklister ved mine to forsøk til no og tenkjer å bruka den igjen no ved 3. forsøket:

Berberis fruktus comp (populært kalt "babyklister")

Innhold:
Urtica urens D4/Berberis fructus D4

Historie:
Legemidlet er blitt framstilt etter anvisninger fra filosofen og åndsforskeren Rudolf Steiner. ... Legemidlet, i litt forskjellige fortynninger og sammensetninger, har altså vært anvendt siden 1925 og har hjulpet mange.

I 1988 begynte Urtica-klinikken å fremstille dette middel i Danmark og har i de etterfølgende år fått mange positive tilbakemeldinger. Bl.a. har flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fruktus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fruktus comp.

Anvendelse:
1) Til gravide hvor det er oppstått en fare for abort
2) Forebyggende til gravide som tidligere har abortert en eller flere ganger
3) I forbindelse med eggtransplantasjon hvor det hjelper til med at befruktede egg lettere kan sette seg fast på livmorveggen.

Inntakelse:
1) Ved oppstått abortfare: 50 dråper i et glass vann drikkes slurkvis i løpet av dagen. Denne dose kan fortsette i noen dager til bedring er inntrådt. Deretter tas 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann, 10-15 min før maten. Denne dosering fortsettes i 1-2-3 måneder.

2) Abortforebyggelse: 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann før maten. Kvinner som tidligere har abortert bør starte på midlet så snart graviditet er konstantert, eller så snart det er mistanke/håp om graviditet.

3) I forbindelse med eggtransplantasjon: et par dager før tilbakesetting av egg starter kvinnen på inntakelse av Berberis fructus comp. Inntakelsen fortsettes inntil graviditet er konstantert, eventuelt lengre hvis det er mistanke om at det kan oppstå abort eller abortfare. 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann før maten.

Bivirkninger:
Dette er et homøopatisk legemiddel som er sterkt fortynnet. Begge innholdsstoffer er fortynnet til D4 = en fortynning på 1:10 000. I denne fortynningen er det absolutt ingen fare for forgiftning eller bivirkninger hverken på kvinnen eller fosteret. Det skal bemerkes at noen deler av berberisplanten er giftig, men berberisplantens røde frukt som er brukt i dette preparatet er ikke giftig.

Oppbevaring:
Legemidlet behøver ikke stå i kjøleskap. Det kan oppbevares i temperaturer fra 0-30 oC. Sterk varme og direkte solbestråling bør unngås.
Det anbefales at legemidlet ikke oppbevares i nærheten av elektriske felter: mobiltelefoner, sparepærer, sterkstrømkabler mm.

Holdbarhet: 3 år

Stod jo ingenting der då om at ein må vera 100% frisk og at dei som har evt sjukdommar ikkje kan ta den.. Men går kanskje an å senda mail til dei som sel den evt?

Hvor kjøper man dette?

Takk håpomspirenosnart[:)]. Ble litt glad for at det ikke stod noe om dette...
Du har vel ikke en mail addresse ogs¨å?[:D]

Ser på dette som ett av alternativene jeg skal teste ut tror jeg, men vil bakgrunns sjekke dette litt pg min diagnose...

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Hvor kjøper man dette?

http://helsehelse.dk/shop/frontpage.html stor det på denne tråden jeg leste på...

Dytter..

Hvilken av de 2 alternativene skal en bruke eller brukes mest??

- Fructus femina (Populært kaldet ”Babyklister)50 ml
- Berberis composita 50 ml fra Allergica

??????????
Hvilken bruker dere??

ORIGINAL: småsmurf

Har kjøppt den fructus feminina, ikke hørt om den andre jeg[;)]
Så nå skal litt akupunktur og babyklister gjøre susen her[8D][:D]

SÅ du skal teste dette ut?
Da får jeg jo følge med deg og så hvrdan det går..
Når det gjelder meg neste forsøk sier jeg bare: alle bånder drar..

Tvi tvi snuppa

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Her er link til sida, men ser ut til at du har funne fram til den.... :
http://www.netspiren.dk/pl/Homoeopati-Allergica-s-Comp-443.aspx

Fructus femina er den eg har bestillt. Hadde endra navn på den no sist eg bestillte.. Masse lykke til! [:)]

Takk, men skal fundere litt før jeg bestemmer meg sikkert også må jeg få unna det medesinske først.. Hoved Prio her

eg prøver og akupunktur + babyklister denne gongen + at dei har nedregulert immunforsvaret mitt med prednisolon. Så prøver i grunn det som prøvast kan denne gongen! No må vel spira/spirene festa seg vel?? Vert nok sikkert to egg inn denne gongen og på meg som ved dei to forrige forsøka:) Egguttak i morgon here I come[:)] 

eg prøver og akupunktur + babyklister denne gongen + at dei har nedregulert immunforsvaret mitt med prednisolon. Så prøver i grunn det som prøvast kan denne gongen! No må vel spira/spirene festa seg vel?? Vert nok sikkert to egg inn denne gongen og på meg som ved dei to forrige forsøka:) Egguttak i morgon here I come[:)] 

prednisolon

Hvor lenge og når startet du på prednisolon da?
Skal dette funke? Kanskje dette er noe jeg kan teste ut som får såå masse infeksjoner... Sår vanlig vis på prednisolon under behandlinger..
Men lykkes det ved bruk av prednisolon eller øker sjansen?

sjansen for festning skal auka ved bruka av prednisolon, men trur det berre er dei private klinikkane som bruker det som del av behandlinga. Eg starta på den ved oppstart spray 14 dagar før sprøytestart.

sjansen for festning skal auka ved bruka av prednisolon, men trur det berre er dei private klinikkane som bruker det som del av behandlinga. Eg starta på den ved oppstart spray 14 dagar før sprøytestart.

Skal snakke med de uansett pga kroppen min klarer ikke fighte for to ting på en gang tydlig vis...
Men når sluttet du på de da? Høy dose?

ORIGINAL: småsmurf

Jeg går på prdnisolon, men er bare tilfeldig, pga av en sykdom i magen.. Men gikk på det ved sist forsøk, hjalp ikke det[8D] Men det skal visst ha fordeler for noen[;)]

Jeg har utallige infeksjoner i lungene så jeg har gått masse på dette.... Inn og ut i åre vis.... Slitsomt så hvis dette kan være ett alternativ..? Men det finner jeg ut av.. Må ha alle mulighetene åpne da det er siste fosøket neste gang...

ORIGINAL: IVFProver84

Skal snakke med de uansett pga kroppen min klarer ikke fighte for to ting på en gang tydlig vis...

går på prednisolon endo. Til testdato trur eg eg skal gå på dei. Får høyra om det i morgon ved innsett. Eg tek ein tablett på 5 mg daglig.

ORIGINAL: IVFProver84

går på prednisolon endo. Til testdato trur eg eg skal gå på dei. Får høyra om det i morgon ved innsett. Eg tek ein tablett på 5 mg daglig.

Ok, har mailet riksen i dag om dette alternative blandt annet...
Så får vi se hva som skjer...
Masse lykke te i morgen

Back
Topp