Babyklister

twinanne

Forumet er livet
Sitter her å ser på flasken min med babyklister nå - lurer forferdelig på hvordan dette smaker, det blir jo 3 glass om dagen med 10 dråper oppi - håper det ikke smaker vondt da. Til hvilke måltider tok dere dette glasset? Jeg tar vel til frokost, så spørs det om jeg må ta til lunsjen på jobb og middag. Eller er det bedre å begynne å spise litt kveldsmat bare litte grann og ta et glass da og kutte ut den til lunsjen?

Elin, Marianne1, og dere som har testet dette smakte det noe av det greiene der, dersom ja er det bedre smak en det det er på Synarella sprayen som smaker pyton?

Elin det var fint å hvite - ikke mye smak, veldig greit. Når drakk du dine 3 glass da?

OK så du tok det ikke etter mat? Eller i forbindelse med mat, jeg for kanskje sjekke hva det står en gang til i notatene mine på PCen min.

mener en skulle ta det ca. 15 min før mat.....
eg tok før frokost, før middag og før eg gikk å la meg...
ble liiiiitt varierende tider da[8|]

Hope du er en knupp, da for det nok bli før frokost, før lunsj og før mddag for meg, de måltidene skal jeg nok greie å få til - der er det iallefall litt rytme, er ikk så ofte jeg spiser noe særlig etter middag.
Skal du buke det på ditt neste forsøk?

Elin da for vi ta det før måltidene da, og da sitter nok spirene våre, bare vi får de eggene inn da[:D]

ORIGINAL: twinanne

Hope du er en knupp, da for det nok bli før frokost, før lunsj og før mddag for meg, de måltidene skal jeg nok greie å få til - der er det iallefall litt rytme, er ikk så ofte jeg spiser noe særlig etter middag.
Skal du buke det på ditt neste forsøk?

Elin da for vi ta det før måltidene da, og da sitter nok spirene våre, bare vi får de eggene inn da[:D]
har litt igjen i flasken enda, så bruker det nok ved neste forsøk også[:)]

Jeg tror man kan starte den dagen man tar el-sprøyta, menm det skal vel hodle å starte den dagen man har egguttak, det er lit delte meninger der ute å går kjønner jeg. Sitter å funderer på dette selv hva jeg skal gjøre - starter kanskje dagen etter el sprøyta dvs søndag, dagen før uttaket. Dette skader iallefall ikke eggkvaliteten så det er helt greit.

Begynte med det under sprøyter start og tok det 3 ganger daglig helt til uke 7/8 i svangerskapet..Var ikke så nøye med klokka da[:D]

Hm..da begynner jeg i morgen med babyklisetr den dagen jeg tar el sprøyta, det skader jo ikke.

Elin time til uttak er mandag kl. 1015 og insetting 1245 - da har jeg god tid til å ha akupunktur både før og etter insettingen, må ringe akupunktøren vår til mandagen da er hun tilbake fra ferien sin.

ORIGINAL: ElinR

uttaket blir nok en helt annerledes opplevelse for deg denne gangen, satser på at alt går normalt denne gangen [;)]
blir spennende når du ringer inn på tirsdag da for å høre hvor mange som er befrukta

Skal bli spennendes det, men jeg er litt ophengt i min store folikkel på 22mm om det er det det skal være eller om det kan være en syste, har aldri i mitt liv hatt syste før jeg. Men det står jo at de kan dukke opp i forbindelse med nesesprayen da.

Jeg er overbevist om at jeg har hjulpet meg! Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid under mine omstendigheter. Men der tok jeg feil! Og skal si de på sykehuset ble overrasket også. Tror jeg var dagens, om ikke ukas snakkis. De tøyt ut fra alle kanter for å se på skjermen når jeg fikk innvendig ul forrige fredag. Alle smilte fra øre til øret. Jeg nevnte ikke babyklisteret, men er helt sikker på at gjorde den lille forskjellen. Og nei, det smaker ikke vondt! [:D]

ORIGINAL: livslyst

Høres spennende ut med dette babyklisteret! Noen som har erfart at det funker? Var inne på ei side å så på den, men husker ikke adressa. Hvor kjøpte du den twinanne? Sikkert ikke dumt å prøve da..

Jeg bestilte fra www.helsehelse.dk

fordelen her er at de sender det som brev så slipper det å gå innom tollen slik pakker gjør, dersom du bestiller en så går det tolfritt, normalt så tar det 4 dager  - men jeg fikk litt trøbbel pga at jeg greide å rote  og bestilte feilprodukt, de sendte den heldigvis ikke men jeg fikk heller ikke den mailen som de sa de hadde sendt til meg, så det var lt rot over påaske. Mun husk å bestill berbis comp - den står det også babyklister på også i informasjonen på nett, men normalt så roter de ikke slik- det er andre som har bestilt derfra og fått det sjapt. Men du bør nok ta det i betraktning og bestill 2-3 uker før rugetiden for å være på den sikre siden.

Back
Topp