babyklister

ORIGINAL: Vugge

Prøvde det sånn halv-hjerta forrige gang, men har rett og slett glemt det denne gang, så får begynne fra i morgen[:)] Heter Berberis fructus comp d4. Ikke bland det med d3, som får kjøpt her i Norge.. Den sterkere typen som du kan bestille fra Danmark, er det som blir kalt babyklister. Fås kjøpt på www.netspiren.dk . Ca 150 kr pr flaske inkl toll. [:)]
Hvor mye og når skal en ta det da???

når begynner man med det da? Første mens dag, eller før man skal sette inn ... eller?

ORIGINAL: Vugge

Ved prøverør skal man helst begynne 2 dager før innsetting, men kan også begynne senere [:)] 

hmm... da hadde jeg nok kanskje rukket å bestilt da.... men jeg går jo på annen homeopat medisin også så det skal vel være med å på en måte gjøre samme jobben som baby klistret ... tror jeg...... eller?! [8|]

Da har eg fått fingeren ut og bestilt meg en flaske...[:)] prøve det som prøves kan[:D]

takk for svar alle sammen.

ja er vel kanskje litt samme som progynova kanskje. vet ikke om jeg rekker det nå, så kanskje bestille det til neste gang hvis det blir det.

som det stod på den siden var det ingen lovgivining virkning, var ikke fastsatt at det var en virkning ¨på dette, så venter eventuelt til neste forsøk da tror jeg.

Back
Topp