Babyklister

Arytai

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Har noen av dere prøvd det? Og evt hvor bestille fra og når starte opp med det?

Jeg har brukt det ved noen forsøk. Bestilte fra helsehelse.dk og startet å bruke det fra uttak!

Jeg brukte det nå ved fryseforsøk da jeg ble gravid. Tok fra el. Bestilte også fra helsehelse.dk.

prøvd noen ganger..aldri blitt gravid når jeg brukte det.. så tror ikke det har så mye å si.. men man prøver jo ut det meste ;)
tok noen dager før innsett

Okei, så forskjellig erfaring altså:) takk for svar. Vurderte å bestille til neste forsøk.

Jeg brukte det fra ti dager før forsøk og ble gravid :) vet ikke om.det hadde noe å si altså, men brukte det frem til uke 9-10 og trappet ned.

Jeg brukte det fra ti dager før forsøk og ble gravid :) vet ikke om.det hadde noe å si altså, men brukte det frem til uke 9-10 og trappet ned.
10 dager før innsett altså? Tok du progesteronstøtte også? Var det fryseforsøk eller fersk?

Jeg har både brukt og ikke brukt babyklister på tidligere forsøk, uten hell.

Denne gangen brukte jeg ikke babyklister og bønna satt [emoji5]

10 dager før innsett altså? Tok du progesteronstøtte også? Var det fryseforsøk eller fersk?
Jepp. Skal bygge opp slimhinnen før innsett. Tok progesteronstøtte fra uttaksdagen tror jeg, om ikke det var dagen etter. Ferskforsøk :)

Back
Topp