Babyklister

September-2013

mumsemamma
Oktoberskattene 2015
Det er sikkert en tråd hvor dette er snakket om, men spør på nytt :p Jeg har kjlpt meg babyklister og lurer på når dere som har brukt det har startet med det? Syns jeg har lest at det kan forsinke eggløsning, og at noen derfor har valgt å starte når eggløsning er påvist? Vet ikke noe om dette, så håper noen kan gi meg ett godt råd :happy: Skal til kontroll i Porsgrunn neste torsdag, da er jeg på cd 10:joyful:

Man skal vel helst vente til ett par dager etter el om jeg ikke husker feil (er ett år siden jeg brukte sånn).

Tror jeg ville droppet babyklister under ivf/ICSI prøving. Du får vel andre medisiner som skal gjøre samme eller bedre nytte :)

Man skal vel helst vente til ett par dager etter el om jeg ikke husker feil (er ett år siden jeg brukte sånn).

Tror jeg ville droppet babyklister under ivf/ICSI prøving. Du får vel andre medisiner som skal gjøre samme eller bedre nytte :)
Ok, da venter jeg til etter eggløsning, jeg bruker ikke medisiner, skal ha naturlig syklus FER ;)

Mener jeg begynte et par dager før jeg tok EL sprøyta, men siden du ikke skal ta det kan du kanskje vente til etter el ja. Er vanlig å bruke babyklister sammen med IVF. Brukte ved første forsøk, og klaffet, men vet jo ikke om det var pga babyklisteret selvfølgelig. Det vet man vel aldri :) Lykke til!

Mener jeg begynte et par dager før jeg tok EL sprøyta, men siden du ikke skal ta det kan du kanskje vente til etter el ja. Er vanlig å bruke babyklister sammen med IVF. Brukte ved første forsøk, og klaffet, men vet jo ikke om det var pga babyklisteret selvfølgelig. Det vet man vel aldri :) Lykke til!
Tusen takk :-)

Jeg har brukt det de siste to innsettene hvorav jeg ble gravid det første innsettet jeg brukte babyklisteret så her er det blitt et fast innslag i forsøksperiodene :) :) er jo naturmiddel med null bivirkninger så det vil ikke påvirke stimulering i det heletatt! :)

Jeg har brukt det de siste to innsettene hvorav jeg ble gravid det første innsettet jeg brukte babyklisteret så her er det blitt et fast innslag i forsøksperiodene :) :) er jo naturmiddel med null bivirkninger så det vil ikke påvirke stimulering i det heletatt! :)
Når begynte du å ta de? Før uttak? Tenkte å bruke det denne gangen:)

Når begynte du å ta de? Før uttak? Tenkte å bruke det denne gangen:)
Jeg tok de kun ifht fryseforsøk da begynte jeg få dager før innsett, så du kan nok trygt begynne rett før uttak :) :)

Back
Topp