Babyklister?

Solsikke2016

Glad i forumet
Straks ferdig med første IVF runde, og jeg har testet idag (rugedag 12). Testet en 1/2 time etter at jeg tisset i morges, så ikke morgen-urin (bare rester av den - hadde ikke rukket annet enn å drikke en liten kaffe). Den var dessverre helt negativ.

Skal teste igjen imrg, og fredag - men hodet ser fremover og planlegger neste runde. Har to i fryseren, så håper på raskt oppstart på vårt første fryseforsøk.

Så her kommer et spm til dere andre som driver med ass.befruktning. Babyklister? Hvem av dere har brukt dette, og hvor kjøpte dere dette? Er det moms/toll på forsendelsen?

Straks ferdig med første IVF runde, og jeg har testet idag (rugedag 12). Testet en 1/2 time etter at jeg tisset i morges, så ikke morgen-urin (bare rester av den - hadde ikke rukket annet enn å drikke en liten kaffe). Den var dessverre helt negativ.

Skal teste igjen imrg, og fredag - men hodet ser fremover og planlegger neste runde. Har to i fryseren, så håper på raskt oppstart på vårt første fryseforsøk.

Så her kommer et spm til dere andre som driver med ass.befruktning. Babyklister? Hvem av dere har brukt dette, og hvor kjøpte dere dette? Er det moms/toll på forsendelsen?
Så kjipt med negativ test :-( håper den bare slår ut seint og at du kanskje er gravid likevel. Er ikke for seint å gi opp håpet helt ennå!
Kjempe bra at du har på frys da i alle fall.
Jeg lurer på det samme om babyklister så håper noen vil dele erfaringer :-)
Klem til deg!

takk! håpet lever, men realtisten i meg kjenner at dette ikke gikk for oss denne gangen. kjenner meg rett og slett ikke gravid, og akkurat DEN følelsen har man jo hatt noen ganger ;)
Ser ikke antydning til skyggestrek nå som testen er tørr, og kjennes virkelig ut som mensen er rett rundt hjørnet.

bestilte babyklister nå, på helsehelse.dk :)

Jeg bruker babyklister nå. Begynte med det noen dager før uttak.
Ja, med min morsomme reise da, så begynte jeg jo og sluttet flere ganger, siden uttak stadig ble flyttet. Men altså, begynte noen dager før uttak, og tar det fortsatt. Kjøpte det i Danmark da jeg var der nede. Tar 10 dråper, tre ganger om dagen.

Jeg er ikke ordentlig i gang enda, så har aldri brukt babyklister under ivf forsøk, men kun i naturlig syklus. Jeg har alltid 29-30 dager syklus, det er kun de to syklusene jeg har brukt babyklister jeg har hatt 37 og 39 dager.. Noen sier babyklister ikke har noen innvirkning, men det har hatt det på syklusen min.. Kjøpte det på nett, husker ikke helt hvor, men det var under 200kr, så ikke toll :)

Jeg skal bruke det nå, i neste syklus :) Det er en "pause" før vi forhåpentligvis får startet med fryseforsøk rundt påsketider. Med mindre vi blir gravide neste måned da ;) Alltid lurt å tro på julenissen, også når det ikke er jul :D

Jeg tar babyklister, kjøpte det på samme plass :)

Jeg har hatt 4 innsett og på de to forsøkene hvor jeg ble gravid brukte jeg babyklister:-) Bestilte fra Danmark, mener det var helsehelse.dk. Kostet ca 200 og kom i posten etter to dager. Masse lykke til med fryseforsøk hvis du ikke ble gravid nå. Har en fryseprins på 4 uker liggende ved siden av meg nå, så det er masse håp:-)

Min akupunktur sa jeg kunne begynne en uke før EL :) Så det har jeg gjort. Venter EL til uken :D

Back
Topp