Babyklister

Butterfly75

Glad i forumet
Noen som har testet det???
Erfaringer? Hørt fra andre?

Jeg bestillte nå i kveld. Tenkte begynne med det en uke før innsett :-)

Lengter etter å bli gravid ♥

Hvor bestilte du fra ?
Dette tror jeg kanskje jeg også vil teste ut ved neste forsøk :)

Bestillte på helsehelse.dk
Fructus Femina (babyklister)

Bestillte på helsehelse.dk
Fructus Femina (babyklister)

Tusen takk :)
Nå har jeg også bestilt det, og håper det kan være det som skal til ved neste forsøk :)

Så spennende! Sa det til mannen, han er skeptisk, så han ville jeg skulle ringe UNN å høre hva de sa om det! :p

Så spennende! Sa det til mannen, han er skeptisk, så han ville jeg skulle ringe UNN å høre hva de sa om det! :p

Det var en god idé ;-)
Du ringer så forteller du for oss etterpå hehe ;-)

Prøvde det sist jeg var gravid, men mista... (Mista 3 på rad)

Gravid nå, spira holder uten det! Så jeg blir nok aldrig å brke det mer....

Er spira ment til å sitte, så tror jeg jammen den sitter :)

Er babyklister det samme som embryoglue? Jeg brukte uansett embryoglue da jeg satte inn egg hos klinikk Hausken og spira satt og sitter fremdeles =)

Er babyklister det samme som embryoglue? Jeg brukte uansett embryoglue da jeg satte inn egg hos klinikk Hausken og spira satt og sitter fremdeles =)

Babyklister er ikke det samme som embryoglue nei, embryoglue er noe klinikken har emryoet i før det settes inn, men babyklister er noe man drikker(noen dråper i et glass vann).
Første fryseforsøket hadde vi embryoglue, og det festet seg ikke.. :/ Andre fryseforsøket (nå nettopp) hadde vi ikke embryoglue, men det festet seg dessverre ikke da heller.. Så vi skal i gang med nytt forsøk ved neste syklus..
Er også hos klinikk Hausken:)

prøvd det på 2 forsøk..ingen nytte for meg,

Babyklister er ikke det samme som embryoglue nei, embryoglue er noe klinikken har emryoet i før det settes inn, men babyklister er noe man drikker(noen dråper i et glass vann).
Første fryseforsøket hadde vi embryoglue, og det festet seg ikke.. :/ Andre fryseforsøket (nå nettopp) hadde vi ikke embryoglue, men det festet seg dessverre ikke da heller.. Så vi skal i gang med nytt forsøk ved neste syklus..
Er også hos klinikk Hausken:)
ahh, okei..:) Allti lurt på det skjønner du...tusen takk for svar :) Og masse masse lykke til videre, håper de finner en perfekt oppskrift for dere slik at dere lykkes :)

Jeg prøvde babyklister (kjøpt fra danmark det også), på det forsøket vi hadde i mai. Spiren fant sin plass, og den bor der enda. Jeg har trua! Selvsagt, er det ikke levedyktig det som blir satt på plass i magen, så hjelper det nok lite - men er det levedyktig og har mulighet til å bli det vi alle håper på, så tror jeg det kan være til hjelp!

Blir spennende å se om det er flere til hjelp også :)

Jeg prøvde babyklister (kjøpt fra danmark det også), på det forsøket vi hadde i mai. Spiren fant sin plass, og den bor der enda. Jeg har trua! Selvsagt, er det ikke levedyktig det som blir satt på plass i magen, så hjelper det nok lite - men er det levedyktig og har mulighet til å bli det vi alle håper på, så tror jeg det kan være til hjelp!

Blir spennende å se om det er flere til hjelp også :)

Ååh, det hørtes bra ut! Har kjøpt det jeg også, så skal teste det ut på neste forsøk.. Når begynte du å drikke det? Og hvor lenge?
Gratulerer med passerte 12 uker! :)

Ååh, det hørtes bra ut! Har kjøpt det jeg også, så skal teste det ut på neste forsøk.. Når begynte du å drikke det? Og hvor lenge?
Gratulerer med passerte 12 uker! :)

Så spennende! :)
Jeg begynte samme dagen som jeg startet med Utrogestan (par tre dager før innsett), og holdt på til kvalmen ble såpass ille at jeg brakk meg da jeg tok det.. rundt uke 6 eller 7 tror jeg det var. Man trenger vel egentlig ikke ta det etter man har testet positivt, men når man har vært gjennom IVF prosessen, så blir man ekstra forsiktig tror jeg :P
Takk ja :) Er helt rart, tror det egentlig ikke. Skal på ul neste uke, om alt er bra da - da skal jeg begynne å tro på det ;)

Back
Topp