Babyklister

cs7

Forumet er livet
Noen som har brukt/bruker det her? Erfaringer? Hvor lenge tok/tar du det?
Og når er faktisk "ved akutt behov", blødning? sterke smerter?

Jeg bruker det, 10 dråper om morgen, middag og kveld. Jeg har mistet to ganger før i uke 7. Er i uke 6 nå, er glad når jeg har kommet til uke 12. Med lillemann brukte jeg det til uke 12, om det er det aom hjalp den gang, vet jeg ikke. Jeg har ikke hatt blødninger nå eller forrige graviditet.

Jeg bruker det, 10 dråper om morgen, middag og kveld. Jeg har mistet to ganger før i uke 7. Er i uke 6 nå, er glad når jeg har kommet til uke 12. Med lillemann brukte jeg det til uke 12, om det er det aom hjalp den gang, vet jeg ikke. Jeg har ikke hatt blødninger nå eller forrige graviditet.

Bruker det selv også, første gang nå. Har tidligere mistet i uke 16 og 5. Håper spira sitter denne gangen, og at klisteret hjelper på! :p
Men har du noen formening om hva som er et akutt behov? Er det når det oppstår blødning, eller kan sterke mensmurringer type "jeg får nok mensen i løpet av dagen..." være nok?

Babyklister (Fructus Femina) er noen dråper man tar sammen med vann for å optimaliesre forholdene i livmoren slik at egget setter seg fast :)

Hvor kjøper dere babyklister? :)

Apper <3

Er dette noe å ta når man allerede er gravid? Trodde det helst var når man var prøvere?

Har ikke peiling, bare spør :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Er dette noe å ta når man allerede er gravid? Trodde det helst var når man var prøvere?

Har ikke peiling, bare spør :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Sånn jeg har forstått det, så er det fra el tom ut første trimester. Men jeg er ikke helt sikker, derfor denne tråden ;)

Men produsenten oppgir at man tar 10 dråper daglig forebyggende mot abort, og 50 dråper i et glass vann over en halvtime ved akutte behov frem til faren en redusert igjen. Så ut i fra dette kan man vel tolke at man tar det mens man er gravid også.

Siden det ikke er skadelig, tenker jeg at jeg ikke har noe å tape iallefall :)

Back
Topp