Babyklister

Lbo83

Forelsket i forumet
Er sikkert blitt spurt om dette maaange ganger tidligere, men...[8D]

Er dette noe dere her inne har tro på?
Vurderer å bestille det, men blir så usikker...Har dere evt. snakket med legen om det på forhånd?

Jeg har ikke snakket med legen i forkant. Har bare hørt på erfaringer til de som har brukt det, og derfor bestemt meg for og bruke det selv. Jeg har brukt det til alle mine forsøk. Om det funker eller ikke er det ingen som vet [;)]

Jeg brukte det. Er et homopatmiddel uten bivirkninger. Helt ufarlig. Om det virker eller ikke må man velge å tro/ikke tro selv[;)]

Denne damen skal bestille og teste det ut. Alle bånder drar mener jeg da[;)]

Eg har brukt det på alle mine tre forsøk og kjem til å gjera det neste gong og! [:)]

Jeg brukte det ved forrige forsøk, men uten resultat. Så neste gang kommer jeg ikke til å ta noe annet enn det legen har skrevet ut til meg [:)]

ja lurte på det jeg også[;)]?
ORIGINAL: ace82

ORIGINAL: ElinR

har brukt d alle gangene, men første gangen brukte jeg ikke nok, tok feil dose hehe. brukte d korrekt ved fryseforsøka da og på frys nr 2 satt spiren. har en uåpna flaske her som jeg skal bruke i sept[:)]
kommer også til å ta varme fotbad og spise masse ananas[:)]

hvorfor varme fotbad og ananas?? [8|]

aaah deskal jeg prøve hehe,...eller får gjøre det i fra jeg kommer hjem da, blir jo etter innsett. men kan jo spise ananas som bare det...

ORIGINAL: ace82

har brukt d alle gangene, men første gangen brukte jeg ikke nok, tok feil dose hehe. brukte d korrekt ved fryseforsøka da og på frys nr 2 satt spiren. har en uåpna flaske her som jeg skal bruke i sept[:)]
kommer også til å ta varme fotbad og spise masse ananas[:)]

hvorfor varme fotbad og ananas?? [8|]

varme fotbad skal visstnok "varme opp" livmora slik at egget vil trives bedre (ikke er så kaldt) og lettere feste seg eller noe i den duren hehe
ananas skal visst også gjøre at egget fester seg lettere. begge tingene gjøres fra et par dager før innsett og frem til ca rugedag 7-8[:)]

Hva er egentlig babyklister?
Tabletter? Kapsler? Noe du drikker? Noe du putter opp andre steder?
Hvor kjøper dere det? Og hvor mye koster det?

Back
Topp