BABYKLISTER- positive og negative erfaringer:

Kun positive :) klaffet på første forsøk med babyklister, startet samme dag som positiv test :)

Brukte d 2 runder, første runde endte med kjemisk..
Andre runde, danser rundt i magen nå.. 23+4 :)

Positive og/eller negative erfaringer? :D

Det fungerer alt for godt på meg! Min livmor suger til seg alt. Etter st jeg begynte å bruke babyklister blir jeg ofte gravid. Mister nok på grunn av alder.

Leste litt på saken her på forumet... synnes det er litt skummelt da den inneholder alkohol... men må si det frister å prøve!:hilarious:
Tenker hvis det ikke klaffer før påske så blir jeg å prøve.

Prøvde å finne den norske versjon de sukkertabletter, men uten lykke. Noen som vet hvor man kan finne de?
Har egentlig ikke lyst å bestille fra danmark..

Leste litt på saken her på forumet... synnes det er litt skummelt da den inneholder alkohol... men må si det frister å prøve!:hilarious:

Prøvde å finne den norske versjon de sukkertabletter, men uten lykke. Noen som vet hvor man kan finne de?

Jeg har kjøpt på et apotek på majorstuekrysset en gang. Noen år siden nå forøvrig.
Sjekk opp om apoteket fører homeopat medisin. Det glasset jeg kjøpte heter berberis vulgaris d3. Samme virkestoff som er i fructus femina( babyklister)!

Jeg bestillte også idag:love2
Men kjøpte fra mecindo.no, en side der det sto at det var uten toll. Noen som har bestillt her fra før og har erfaringer om frakt tid osv? :)

Jeg bestillte også idag:love2
Men kjøpte fra mecindo.no, en side der det sto at det var uten toll. Noen som har bestillt her fra før og har erfaringer om frakt tid osv? :)
Så lenge det koster under 350 totalt så skal det være uten toll. Men den kan bli stoppet i tollen uansett, og da kan den bli sendt tilbake, som jeg har forstått.

Det er ikke mye alkohol i den, du blir ikke påvirket, og blåser ikke rødt på alkometer at å ta de :p

Så lenge det koster under 350 totalt så skal det være uten toll. Men den kan bli stoppet i tollen uansett, og da kan den bli sendt tilbake, som jeg har forstått.

Ja det er jeg klar over :)
Men som sakt så sto det på nettsiden at det var tollfritt(altså uansett pris) :) di dekker toll kostnader og mva så prisen du ser på produktet er det eneste du betaler :)
Sendes visst fra Danmark så satser på den glir fint gjennom tollen:)

Så bare positive erfaringer da? :D:D

Dere som har brukt denne og det har virket, hvor mange pp prøvde dere før dere prøvde babyklister og det funket?

Back
Topp