Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde positiv i åvergår, så starter opp nå. Håper det er litt mer magi i flaskaKun positive klaffet på første forsøk med babyklister, startet samme dag som positiv test
Les deg opp på tråden om babyklister her inne men brukes for de som prøver "naturlig"Har hørt litt om dette, hva er det egentlig? Og brukes det av de som prøver «naturlig»???
Takk!!! Må finne denLes deg opp på tråden om babyklister her inne men brukes for de som prøver "naturlig"
Fantastisk! Håper at det funker for meg!Brukte d 2 runder, første runde endte med kjemisk..
Andre runde, danser rundt i magen nå.. 23+4
Lykke tilFantastisk! Håper at det funker for meg!
Positive og/eller negative erfaringer?
Åh, det var trist å høre <3 Håper spiren sitter snart!Det fungerer alt for godt på meg! Min livmor suger til seg alt. Etter st jeg begynte å bruke babyklister blir jeg ofte gravid. Mister nok på grunn av alder.
Leste litt på saken her på forumet... synnes det er litt skummelt da den inneholder alkohol... men må si det frister å prøve!
Tenker hvis det ikke klaffer før påske så blir jeg å prøve.
Prøvde å finne den norske versjon de sukkertabletter, men uten lykke. Noen som vet hvor man kan finne de?
Har egentlig ikke lyst å bestille fra danmark..
Så lenge det koster under 350 totalt så skal det være uten toll. Men den kan bli stoppet i tollen uansett, og da kan den bli sendt tilbake, som jeg har forstått.Jeg bestillte også idag
Men kjøpte fra mecindo.no, en side der det sto at det var uten toll. Noen som har bestillt her fra før og har erfaringer om frakt tid osv?
Det er ikke mye alkohol i den, du blir ikke påvirket, og blåser ikke rødt på alkometer at å ta deLeste litt på saken her på forumet... synnes det er litt skummelt da den inneholder alkohol... men må si det frister å prøve!
Tenker hvis det ikke klaffer før påske så blir jeg å prøve.
Prøvde å finne den norske versjon de sukkertabletter, men uten lykke. Noen som vet hvor man kan finne de?
Har egentlig ikke lyst å bestille fra danmark..
Så lenge det koster under 350 totalt så skal det være uten toll. Men den kan bli stoppet i tollen uansett, og da kan den bli sendt tilbake, som jeg har forstått.
Pp med babyklister var pp12Så bare positive erfaringer da?
Dere som har brukt denne og det har virket, hvor mange pp prøvde dere før dere prøvde babyklister og det funket?
Så 11 pp uten også så første pp med så klaffet det?Pp med babyklister var pp12