Babyklister i sukkerkuleform

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Fant et svar på forumet:

"....I Norge blir den homeopatiske medisinen med samme virkemidler solgt, men da i form av små sukkerkuler. Det er å få kjøpt hos homeopater og enkelte apotek som fører homeopat-medisiner. Jeg vil anbefale å heller få tak i det i Norge. Selv kjøpte babyklisteret på et apotek i byen (Trondheim) som fører homeopatmedisin, og forhørte meg om dosering o.l. til en homeopat, da dette er et homeopatisk preparat....."

Er det noen som har erfaring og vet hvor jeg kan få kjøpt babyklister i sukkerkuleform?

Fant et svar på forumet:

"....I Norge blir den homeopatiske medisinen med samme virkemidler solgt, men da i form av små sukkerkuler. Det er å få kjøpt hos homeopater og enkelte apotek som fører homeopat-medisiner. Jeg vil anbefale å heller få tak i det i Norge. Selv kjøpte babyklisteret på et apotek i byen (Trondheim) som fører homeopatmedisin, og forhørte meg om dosering o.l. til en homeopat, da dette er et homeopatisk preparat....."

Er det noen som har erfaring og vet hvor jeg kan få kjøpt babyklister i sukkerkuleform?

Hei! Jeg har kjøpt disse etter anbefaling fra homeopat og akupunktør. Hun har dessuten spesialisert seg innen fertilitetsbehandling. Blitt gravid raskt etter akupunktur behandling hos henne. Er nå 5+3 håper min lille spire sitter hele veien denne gangen. Berberis vulgaris D30 kjøpte jeg på apoteket på majorstukrysset, de forhandler homeopat medisin.
Image1520659400.293867.jpg

Hei! Jeg har kjøpt disse etter anbefaling fra homeopat og akupunktør. Hun har dessuten spesialisert seg innen fertilitetsbehandling. Blitt gravid raskt etter akupunktur behandling hos henne. Er nå 5+3 håper min lille spire sitter hele veien denne gangen. Berberis vulgaris D30 kjøpte jeg på apoteket på majorstukrysset, de forhandler homeopat medisin. Vis vedlegget 248072
Berberis vulgaris D 30 har forøvrig samme innhold som fructus femina (babyklister)

Berberis vulgaris D 30 har forøvrig samme innhold som fructus femina (babyklister)

Takk for svar :)
Gratulerer med spiren <3

Trenger man noen form for resept?
Hvordan bruker det du det? Har lest mye om hvordan man bruker dråpene men ikke hvordan man doserer disse.

Følger spent med i denne tråden! Tenker vurdere babykliser ved neste forsøk!

Jeg har brukt babyklister (fructus Femina) denne pp. Testet positivt 9 dpo. Er 12 dpo i dag :)

Hei! Jeg har kjøpt disse etter anbefaling fra homeopat og akupunktør. Hun har dessuten spesialisert seg innen fertilitetsbehandling. Blitt gravid raskt etter akupunktur behandling hos henne. Er nå 5+3 håper min lille spire sitter hele veien denne gangen. Berberis vulgaris D30 kjøpte jeg på apoteket på majorstukrysset, de forhandler homeopat medisin. Vis vedlegget 248072
Så spennende, går du hos Vibeke? Jeg gikk der..jeg fikk noe helt annet som het sepia d30.Hmm. .

Takk for svar :)
Gratulerer med spiren <3

Trenger man noen form for resept?
Hvordan bruker det du det? Har lest mye om hvordan man bruker dråpene men ikke hvordan man doserer disse.

Trenger ikke resept. Mener hun sa 6 kuler dagen til meg, men ville kanskje spurt på apoteket som forhandler det. De har muligens en oversikt. Ellers har jeg bestilt fructus femina fra Danmark. Kom bare noen dager etter bestilling.

Så spennende, går du hos Vibeke? Jeg gikk der..jeg fikk noe helt annet som het sepia d30.Hmm. .

Ja har vært hos henne[emoji5] Det var sist jeg prøvde å bli gravid jeg spurte henne om babyklister, i 2015. Da sa hun at jeg kunne kjøpe Berberis vulgaris d30 siden det skulle ha samme innholdstoff som fructus femina. Nå er jeg gravid med tredjemann, fortsatt så tidlig. Greier ikke glede meg og tro på det helt enda..

Back
Topp