Babyklister, hvor lenge?

Kiro91

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Jeg begynte å ta 10 dråper babyklister 3 ganger daglig 1dpo. I dag er jeg 12dpo og fikk positiv test for et par dager siden.

Jeg brukte fra en flaske jeg hadde liggende som nærmet seg tom og bestilte en ny en. Jeg har derfor en full flaske og lurer på hvor lenge jeg skal ta det?

Hvor lenge ville du tatt, til ikm, uke 4-8, evt uke12? :)
 
Hei. Jeg begynte å ta 10 dråper babyklister 3 ganger daglig 1dpo. I dag er jeg 12dpo og fikk positiv test for et par dager siden.

Jeg brukte fra en flaske jeg hadde liggende som nærmet seg tom og bestilte en ny en. Jeg har derfor en full flaske og lurer på hvor lenge jeg skal ta det?

Hvor lenge ville du tatt, til ikm, uke 4-8, evt uke12? :)

Jeg slutta å ta når jeg var 5 uker på vei, da kom kvalme, oppkast og jeg greide ikke holde på det lenger. Tok fra 1 dpo, fikk positiv test 9DPO.
Er over 12 uker nå, fikk se liv 10+3 på TUL :shy:

Gratulerer med positiv test, håper spira di sitter hele veien ❤️ Vet ikke hvor lenge jeg ville tatt, ville nok fortsatt litt til om jeg hadde greid det, men det gikk helt fint å slutte brått for min del i alle fall.
 
Stoppe i går, når flaska var tom 10+0, hadde tatt til flaska var tom eller uke 12 tenker jeg :happy:
 
Takk for svar :) tenker at jeg fortsetter så lenge jeg orker evt til flasken er tom. Det blir en spennende tid fremover :)
 
Takk for svar :) tenker at jeg fortsetter så lenge jeg orker evt til flasken er tom. Det blir en spennende tid fremover :)

Det blir det! Gratulerer med spiren ❤
 
Back
Topp