Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe bevist på at den hjelper da..Det er et homeopatisk middel.Jeg hadde ikke turt å bruke det og har ikke brukt heller da...Lurer på det samme... Vurderer sterkt å prøve Fructus femina denne gangen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Riksen hadde ikke noe tips å gi bortsett fra å bruke medisinene når man begynner å bruke etter uttak.Jeg ble anbefalt å bruke babyklister av akupunktøren min men jeg gjorde ikke det.Tror heller ikke varmepute hjelper at man blir gravid.Jeg har lest også at man skal spise ananas etter innsett at det hjelper...
Det er nok andre ting som spiller rolle om man blir gravid eller ikke.Det er alderen,årsaken til barnløshet(om feilen ligger hos kvinnnen eller mannen) og kvaliteten på egget.
Håper dette svaret hjelper![]()
Riksen hadde ikke noe tips å gi bortsett fra å bruke medisinene når man begynner å bruke etter uttak.Jeg ble anbefalt å bruke babyklister av akupunktøren min men jeg gjorde ikke det.Tror heller ikke varmepute hjelper at man blir gravid.Jeg har lest også at man skal spise ananas etter innsett at det hjelper...
Det er nok andre ting som spiller rolle om man blir gravid eller ikke.Det er alderen,årsaken til barnløshet(om feilen ligger hos kvinnnen eller mannen) og kvaliteten på egget.
Håper dette svaret hjelper![]()
Er nok verre om problemet ligger hos dama. Forhold som gjør at hun har få egg, dårlige egg, egget ikke fester selv, spontanaborterer osv.. Er så mye som kan være feil med kvinnen. Min teori hvertfall.Unnskyld for at jeg kupper tråden her men jeg må bare spørre! Er der værre og vanskeligere å bli gravid om det er mannen som er problemer eller dama? Hos oss er det kun mannen som har for få og for lite bevegelighet mens jeg har feilfrie resultater. 100 tanker som svirrer her før første forsøk
Jeg er enig med Hestehoven at det er nok verre hvis feilen ligger hos kvinnen.Unnskyld for at jeg kupper tråden her men jeg må bare spørre! Er der værre og vanskeligere å bli gravid om det er mannen som er problemer eller dama? Hos oss er det kun mannen som har for få og for lite bevegelighet mens jeg har feilfrie resultater. 100 tanker som svirrer her før første forsøk