Babyklister - Fructus femina

*LilleMy*

Flørter med forumet
Er det noen av dere gravide som har brukt babyklister?

Har dere spurt klinikken om det er greit å bruke dette?

Noen som har brukt varmepute etter innsett? Har klinikken sagt at det er greit?

Lurer på det samme... Vurderer sterkt å prøve Fructus femina denne gangen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Riksen hadde ikke noe tips å gi bortsett fra å bruke medisinene når man begynner å bruke etter uttak.Jeg ble anbefalt å bruke babyklister av akupunktøren min men jeg gjorde ikke det.Tror heller ikke varmepute hjelper at man blir gravid.Jeg har lest også at man skal spise ananas etter innsett at det hjelper...

Det er nok andre ting som spiller rolle om man blir gravid eller ikke.Det er alderen,årsaken til barnløshet(om feilen ligger hos kvinnnen eller mannen) og kvaliteten på egget.

Håper dette svaret hjelper:)

Lurer på det samme... Vurderer sterkt å prøve Fructus femina denne gangen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er ikke noe bevist på at den hjelper da..Det er et homeopatisk middel.Jeg hadde ikke turt å bruke det og har ikke brukt heller da...

Riksen hadde ikke noe tips å gi bortsett fra å bruke medisinene når man begynner å bruke etter uttak.Jeg ble anbefalt å bruke babyklister av akupunktøren min men jeg gjorde ikke det.Tror heller ikke varmepute hjelper at man blir gravid.Jeg har lest også at man skal spise ananas etter innsett at det hjelper...

Det er nok andre ting som spiller rolle om man blir gravid eller ikke.Det er alderen,årsaken til barnløshet(om feilen ligger hos kvinnnen eller mannen) og kvaliteten på egget.

Unnskyld for at jeg kupper tråden her men jeg må bare spørre! Er der værre og vanskeligere å bli gravid om det er mannen som er problemer eller dama? Hos oss er det kun mannen som har for få og for lite bevegelighet mens jeg har feilfrie resultater. 100 tanker som svirrer her før første forsøk

Unnskyld for at jeg kupper tråden her men jeg må bare spørre! Er der værre og vanskeligere å bli gravid om det er mannen som er problemer eller dama? Hos oss er det kun mannen som har for få og for lite bevegelighet mens jeg har feilfrie resultater. 100 tanker som svirrer her før første forsøk
Er nok verre om problemet ligger hos dama. Forhold som gjør at hun har få egg, dårlige egg, egget ikke fester selv, spontanaborterer osv.. Er så mye som kan være feil med kvinnen. Min teori hvertfall.

Jeg er enig med Hestehoven at det er nok verre hvis feilen ligger hos kvinnen.

Ved sist forsøk brukte jeg "babyklister", spurte ei på klinikken, hun mente det ikke var behov for det, men ettersom jeg hadde kjøpt det inn allerede brukte jeg det. Ble vel og merke gravid med tvillinger etter at to egg ble satt inn, vet jo ikke om det var grunnen, men det klaffet vertfall for oss da. Varmepute har jeg brukt av og til, men mest fordi jeg synes det er godt! :)
Kan ikke annet å si enn, PRØV! Vi ble gravide da jeg tok det, så det ødelegger i hvertfall ikke muligheten for en graviditet :)

Jeg brukte varmepute og er nå gravid :) verdt er forsøk! :)

jeg har brukt babyklister på 2 forsøk... ble ikke gravid når jeg brukte det noen av gangene.
jeg har blitt gravid 3 ganger nå og har lite tro på at babyklister hjelper, tror det er andre årsaker til at det klaffer eller ikke..
brukte varmepute når jeg ble gravid med tvillinger... dennegangen brukte jeg varmepute et par kvelder kun.. så om det har noe å si....næ... tror egentlig ikke det heller, i usa har de hørt at man skal bruke varmepute når man går på medisiner og ikke etter innsett det er fy fy...
så alle disse "kjerringrådene" vet jeg ikke om jeg tror på.. men jeg måtte jo prøve jeg og en gang,
men min mening..Nei.. er nok noe i at det ikke kan dokumenteres at det har noe virkende effekt så er det muligens bare "tror det kan virke"

Her var det et innlegg om dette ja:-) har opprettet et innlegg om dette jeg også! Men nå fant jeg jo dette :-)

for vår del har vi ICSI-behandling.
har 2 mislykkede fersk forsøk bak oss, og skal igang med et fryseforsøk om ikke såå lenge.
har bestilt meg dette "babyklisteret" fra Danmark. og tenkte jeg skulle prøve det. (skader jo ikke tenker jeg, og er villig til å prøve absolutt alt).
tar forøvrig fosfolsyre og c-vitaminer nå.

tenkte også å starte med andre vitaminer som;
- jern
- D-vitamin
- B6 og B12

Har lest om bidronninggele også, noen som har erfaringer med det?
Hva med deg *LilleMy*?

Jeg kommer ikke til å bruke babyklister. Jeg skal ha i meg mindre melkeprodukter og spise sunt og ta vitaminer og omega-3.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp