Babyklister/Fructus Femina bivirkninger

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Noen som har fått bivirkninger av babyklister? Jeg sliter virkelig med meg selv i dag, blir sint av den minste ting og nå har jeg jammen meg tatt til tårene også. 2DPO.. Går på tabletter for humørsvingninger, nettopp for å bli kvitt humørsvingninger som dette. Det har gått bra siden opptrapping i sommer, men nå i dag, helt plutselig, føler jeg at jeg snart er tilbake til der jeg var :sorry: Startet med babyklister i dag, lurer på om det kan være babyklisteret som gjør dette.

Last edited:
Babyklister inneholder jo ingen hormoner, så må nok være en annen forklaring på humørsvingningene dine.

Babyklister inneholder jo ingen hormoner, så må nok være en annen forklaring på humørsvingningene dine.
Fant dette nå:
Når man begynder at tage et homøopatisk lægemiddel, kan dette medføre en forværring af eksisterende symptomer eller fremkalden af nye, hvilket inden for homøopatiens verden kaldes førsteforværring og anses for at være det samme som en bivirkning af homøopaterne.

Ved indtagelse af Fructus Femina er det ikke unormalt, at man oplever førsteforværring. Hvis førsteforværringen er kraftig, bør man stoppe helt med at tage midlet i 1 – 2 dage eller indtil forværringen aftager helt.

Back
Topp