Du gjør nok ikke det, bare noen av oss som er litt sensitiveGjør jeg noe feil når jeg ikke merker noe til smaken? Tar 10 sånne dråper i vannet, noen ganger kommer det 11. Ikke noe ettersmak eller noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du gjør nok ikke det, bare noen av oss som er litt sensitiveGjør jeg noe feil når jeg ikke merker noe til smaken? Tar 10 sånne dråper i vannet, noen ganger kommer det 11. Ikke noe ettersmak eller noe?
Hadde murringer ja!Merker dere noe når dere tar det? Jeg kjenner "ubehag" type som eggløsning smerter og føler jeg venter eggløsning any time, men ifølge El testene så er de meget negative. Er dette vanlig? Lurer jo nesten på om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt selv om tempen er høy og alt skulle tilsi det.
Ja nei da er det vel normalt og godt er det. Blir jo tussete av mindre, hehe.Hadde murringer ja!
Det skal taes fra eggløsning, så forhåpentligvis har du det innen den tidEn liten novelle om fructus Femina (heretter kalt FF)
Etter å ha lest side opp og side ned om FF kjørte jeg på med en bestilling. 5 dager senere får jeg mail om at orderen er kansellert, står ingen årsak. Jeg tenker at det har sikkert skjedd en feil, og bestiller en gang til. Samme skjer.
Kjenner jeg blir litt irritert, og prøver en gang til. I dag fikk jeg mail om at de hadde kansellert min ordre (igjen) MEN denne gangen står årsaken! Kløna har prestert å glemme å huke av at hun har adresse i Norge, IKKE i Danmark!
Jeg blir så sliten av meg selv.
Men NÅ er det bestilt, for fjerde gang, til samme adresse MEN I NORGE.
Kan ikke annet enn å le.
Men nå begynner jeg på sprøyter I morgen, og da blir det mest sannsynlig innsett 14-15-16 et sted, er jeg da for sent ute til å kunne dra noe nytte av FF?
YAY! Da har jeg en liten stund på meg! Tusen takk for svarDet skal taes fra eggløsning, så forhåpentligvis har du det innen den tid![]()
Haha fort gjortEn liten novelle om fructus Femina (heretter kalt FF)
Etter å ha lest side opp og side ned om FF kjørte jeg på med en bestilling. 5 dager senere får jeg mail om at orderen er kansellert, står ingen årsak. Jeg tenker at det har sikkert skjedd en feil, og bestiller en gang til. Samme skjer.
Kjenner jeg blir litt irritert, og prøver en gang til. I dag fikk jeg mail om at de hadde kansellert min ordre (igjen) MEN denne gangen står årsaken! Kløna har prestert å glemme å huke av at hun har adresse i Norge, IKKE i Danmark!
Jeg blir så sliten av meg selv.
Men NÅ er det bestilt, for fjerde gang, til samme adresse MEN I NORGE.
Kan ikke annet enn å le.
Men nå begynner jeg på sprøyter I morgen, og da blir det mest sannsynlig innsett 14-15-16 et sted, er jeg da for sent ute til å kunne dra noe nytte av FF?
Men gjør ikke noe om du begynner noen dager «for sent» Jeg er så klønete at det er et syn!Haha fort gjortMen gjør ikke noe om du begynner noen dager «for sent»
![]()

Alle gode ting er treJeg er så klønete at det er et syn!
Hvem klarer gjøre samme feil 3 ganger uten å lære av den?
Men nå er det fikset, så da er det bare å krysse fingrene for at det funker.![]()
Fikk bekreftelse på mottatt (og godkjent) ordre nå, Woop woop!Alle gode ting er tre![]()

Da er den sikkert rett rundt hjørnet! Mandag ligger den klar!Jeg bestilte ny, som ble sendt 11.juli, men ikke ankommet ennda![]()
Kom frem til samme konklusjon.Skal bestille Babyklister til neste PP, det er Danmark som er plassen å bestille fra skjønner jeg?
Da er jeg redd den har blitt borte i toll feks. Bestilte den 18/7 og fikk den før 28/7Jeg bestilte ny, som ble sendt 11.juli, men ikke ankommet ennda![]()
Lager meg et lite notat bak øra for å huske detteDa er jeg redd den har blitt borte i toll feks. Bestilte den 18/7 og fikk den før 28/7
Oi det tok lang tid! Tror min kom på rett over en ukeJeg bestilte ny, som ble sendt 11.juli, men ikke ankommet ennda![]()
Må sjekke opp dette på mandagDa er jeg redd den har blitt borte i toll feks. Bestilte den 18/7 og fikk den før 28/7