babyklærshopping

lillemolla

Gift med forumet
.....ja da har jeg ikke greid å holde styr på meg lenger. kjeda meg i dag så jeg gikk en tur på moasenteret.måtte da selvfølgelig innom noen klesbutikker .der strena jeg inn i babyavdelinga og da var jo "skaden" allerede skjedd.så nå er jeg den lykkelige eier av en supermann-pysj ,Wonderboy lue,et par bittesmå sko.og noen hvite og blå bodyer str nurk!![:D].har kjent så mye til den lille i mage i det siste så jeg begynner vel å bli litt utålmodig.Satser på at UL har rett.at det blir en GUTT....

Du ekje den einaste som he kjøpt effekta på Moa.. masse fint der [:D]
he funne me både barnevogn, seng ++ [:)]

Er det ikke gøy??

Jeg har nok kjøpt masse klær jeg , har ikke klart å la være, så får håpe ultralyden har rett, at det blir en gutt...
Også har jeg kjøpt sengesett, det er så nydelig..
Og bestemor strikker for harde livet he he....

Ja det er mange søte, jeg skal kjøpe fler også etterhvert da...

Tror jeg skal kjøpe vogn og slik så det er i hus rundt jul jeg...

Moa?? Fortell fortell....

MOA er shoppingsenteret( egentlig3stk) utafor Ålesund.Mye fint til store og små[;)][;)].

Åååå.. sånn å forstå! Hehe, jeg har handla maaassse, reiseseng, stellebord, masse klær, har fått masse klær i gaver.. og strikkete klær. Mormor begynte å strikke når jeg var 2 mnd på vei [:D] noen som gleder seg fælt til å bli oldemor [:D]

Jeg har ikke kjøpt noe babyklær enda, men babyseng kjøpte vi for lenge siden og i går kjøpte vi madrass til senga. Stellekommode er også på plass. For tiden fyker vi rundt i babybutikker og titter på barnevogner. Det er så moro å shoppe til babyen!! [:D]

Er nok litt tidlig ute vi skjønner jeg, men har faktisk det mest i hus alt.... Har kjøpt det meste av kusina mi, så nå har vi seng, stellekommode, superfin Emmaljunga vogn, vippestol, bilsete.... Og litt klær da[:)] Bruker tida framover på og pusse opp baby rommet vi nå, er greit å ha det meste unna så slipper jeg babyshopping OG juleshopping samtidig. Måtte bare slå til når vi fikk alt så billig. Vogna er nesten ikke brukt, så nå bare gleder jeg meg til å ta den i bruk[:)]

Nå spør jeg kanskje et litt dumt spørsmål, men det er noe jeg har tenkt på;
Tør dere virkelig kjøpe inn så mye så tidlig?? Jeg mener, hvis noe (bank i bordet) skulle gå galt, så sitter man der med masse ting som kanskje "in the end" bare gjør vondt.

Skjønner?

Er så redd for å kjøpe noe, (dog, har jo falt for fristelsen et par tre ganger...)

(bare litt deppa i dag)

har vært deppa i dag jeg oxo,men no er alt bare bra. jeg forstår godt spørsmålet ditt,tenker sånn jeg oxo. har kjøpt litt baby klær,men ikke noe av de store tingene. mistet i fjord så jeg er vel litt betenkt jeg oxo da.

Er nettopp det, hører om folk som mister i hytt og pine, og blir jo sååå redd.
Sjansen for at det går bra er jo større etterhvert som tiden går, men man vet jo aldri...

hmm, er det normalt å være redd for den lille konstant? Og er man det i hele 9 mnd??

Min mor mente jeg kom til å være redd i minst 20 år. hehehe. Hun er redd for meg ennå hun, og jeg er 25.

[:)]

ja man går mer eller mindre og er redd i 9 mnd,og når babyen er født er man redd for krybbedød. også bygger det på seg med årene. men man må ikke tenke på det hele tiden,da blir man jo gal[;)]

Herreminhatt, jeg kommer til å få grå hår hør jeg fyller 30.
(har vel egentlig fått det allerede...) [:)]

Bekymre seg er vel en del av det å være mor/forelder...

Misforstå meg ikke, jeg gleeeeeeeeeeeeeeeder meg vannvittig!!!

Det der med vogn har vi også fått inprentet!
Så den kommer ikke i hus før den lille...

Er redd for å bli dårlig jeg også, men tenker at vi ser hvordan ting er etter jul. Er jo nyttårssalg!!
[:)]

MEN, når det er sagt, så driver vi og pusser opp det som skal bli barnerom, så...

Kjære Jandia! Du aaaaner ikke hvor mye jeg kjenner meg igjen i deg! hehe, det er godt å lese at noen andre har det sånn, det sier vel bare at det er normalt. Jeg har bare tenkt som så... at om og hvis i aller værste tilfelle noe skulle skje.. så får jeg bruk for det senere! jeg SKAL ha barn, skjer det ikke nå... skjer det senere! [:)] Håper du klarer å slappe litt mer av og nyte graviditeten! Jeg prøver i hvert fall så godt som jeg kan! Blir nok litt bedre etter i morgen (ultralyd vettu)! Kos deg da! og ikke vær deppa!! [:D]

Stooooor klem fra meg

Alltid godt å vite at man er flere i samme situasjon/tenker det samme. hehehe
Blir nok sikkert veldig bra etter UL... Du må ha lykke til!!! Og kom med referat og evnt bilde altså, så fort du er tilbake!!! Er spent på dine vegner. Selv må jeg vente heeeeeeeeeeelt til fredan!! [:D]

Skal prøve å nyte resten av tiden ja... Og jeg er ikke så fryktelig deppa lengre. Går litt i bølgedaler her. hehe
Nå har jeg fått rydda opp litt her i leiligheta og jeg kan igjen finne meg selv.

Dessuten har jeg fått beskjed om at jeg blir omflytta på jobb og det GLEEEEEDER jeg meg stort til. Nå er jeg bare sliten sliten og sliten... så, fra 28.november skal jeg jobbe 8-16 og fri i helgene!!! Hurra!

Nu skal det ryddes i papirer...

Takk for oppmuntringen da [:)]

Jeg har heller ikke kjøpt noen av de store tingene Jandia. Flere som forteller at de har bestilt, og at mannen hentet tingene den dagen babyen ble født. Har kjøpt noen klær, men ikke noe mer. Lurer liksom på at jeg er litt rar, siden alle har kjøpt masse. Skulle nesten ikke tro jeg gledet meg, men det gjør jeg jo da...

Skal jeg fortelle hva jeg har kjøpt?
En bitteliten genser maken en min mann har, var bare sååå søt og vi falt begge for den. Kan ikke brukes før han (jeg tror det er en gutt) er 1 år. hehe

Og så en liten body vi fant på ferie i usa og en superfin brun fleecedress kjøpt etter ett legebesøk... Altså til sammen 3 ting!

Tenker også litt at vi kommer til å få masse!!!
Første barnebarn på begge sider og første barn i venneflokken.

Du er ikke rar, da er isåfall jeg også det. hehe

Noen shopper masse med en gang, andre venter, sånn er vi nok veldig forskjellige!! Kjøpte det meste til Jonathan 4-5 uker før termin, men vogna var i hus før. Den fikk vi i gave. Denne gangen har vi jo nesten alt bortsett fra en seng.....[;)]

Husk bare - mange vogner har laaaang bestillingstid - kan være lurt å forhøre seg med butikken på forhånd, så dere slipper vente ukesvis etter fødselen på vogna!!!
[8|]

Back
Topp