Babyklær

Hege23

Glad i forumet
 
Handler alle på hm eller?
 
Morsomt å se andre baby bilder for da sier jeg alltid. De handler på hm, hehe. Jenny har nestenn alltid like klær som de på bildene.
Tror noen ganger at det er Jenny på bilde også, hehe.
 
HVOR HANDLER DERE MEST BABY KLÆR HEN?
 
Jeg var i Oslo forrige uke og shoppet masse babyklæ til Jenny i butikker vi ikke har i Moss, det var moro. For har blir det til at vi kjøper mest på hm og det er ikke alltid like moro å gå på cafe og min baby har like klær som tre andre babyr på samme cafe har, hehe. Vi har nemelig lite utvalg her i Moss.
 
 
Handler nok mye på HM vi og..
Finner ikke så mye på Kapp Ahl og Cubus.
Men jeg liker en kjede som heter Exit! Der har de mye fint. Alt dette er på CC..
 
Ellers har vi et par butikker oppi byen, med mer merkeklær.. Men det hender det blir litt dyrt, til noe de ikke rekker å bruke mer enn 4-5 ganger. En bukse på Piccolo, tilsvarer 3 bukser på HM..
 
Blir nok mest på hm her oxo... har faktisk funnet litt på cubus d siste! [;)]
 
 
 
vi var i statene i sommer, der har d utrolig mye fint.... shoppa alt for mye, for vi har fått så vanvittig mye! har fått endel fra hm osv. Men også mye fint fra en fransk butikk i byen (oslo)
 
Handler litt på okadi ( er ikke helt sikker på hvordan det skrivest) DEt er fransk, litt dyrt, men de har så mye stilig!![:D] Men det blir mest H&M her også. Veldig mye tørt der også.
 
Handler litt på okadi ( er ikke helt sikker på hvordan det skrivest) DEt er fransk, litt dyrt, men de har så mye stilig!!

 
Der handlet jeg litt når jeg var i Oslo også. Mye fint der, men ja litt dyrt, hehe.
 
Hm, Lindex, cubus, knøttene og catch
 
Kunne ønske jeg kunne strikke jeg
Ingen i min familie kan strikke *snufs*
 
 
ORIGINAL: janeanett

Handler nok mye på HM vi og..
Finner ikke så mye på Kapp Ahl og Cubus.
Men jeg liker en kjede som heter Exit! Der har de mye fint. Alt dette er på CC..

Ellers har vi et par butikker oppi byen, med mer merkeklær.. Men det hender det blir litt dyrt, til noe de ikke rekker å bruke mer enn 4-5 ganger. En bukse på Piccolo, tilsvarer 3 bukser på HM..

 
 
Hei! Ser du er ifra Gjøvik, da bor jeg ikke langt unna deg. Flytter ditt nå til sommeren.. Gleder meg masse.. Exit butikken har masse fint samt også HM.
 
ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Hei! Ser du er ifra Gjøvik, da bor jeg ikke langt unna deg. Flytter ditt nå til sommeren.. Gleder meg masse.. Exit butikken har masse fint samt også HM.

 
Er fint på Gjøvik ja!! Hvor på Gjøvik skal du flytte da?
 
På Exit har de Name It klær ihvertfall, passer så godt på Theodor!! Og er ganske slitesterke!
 
ORIGINAL: janeanett

ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Hei! Ser du er ifra Gjøvik, da bor jeg ikke langt unna deg. Flytter ditt nå til sommeren.. Gleder meg masse.. Exit butikken har masse fint samt også HM.


Er fint på Gjøvik ja!! Hvor på Gjøvik skal du flytte da?

På Exit har de Name It klær ihvertfall, passer så godt på Theodor!! Og er ganske slitesterke!

 
Det vet jeg ikke faktisk, vi prøver å finne noe som er billig, men stort. Hvor er det ypperlig å bo når man er mellom 18 og 24? Vet du om noen steder?
 
Jeg har familie på Kapp, hehe.
(siden dere prater om Gjøvik)
 
 
 
ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

ORIGINAL: janeanett

ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Hei! Ser du er ifra Gjøvik, da bor jeg ikke langt unna deg. Flytter ditt nå til sommeren.. Gleder meg masse.. Exit butikken har masse fint samt også HM.


Er fint på Gjøvik ja!! Hvor på Gjøvik skal du flytte da?

På Exit har de Name It klær ihvertfall, passer så godt på Theodor!! Og er ganske slitesterke!


Det vet jeg ikke faktisk, vi prøver å finne noe som er billig, men stort. Hvor er det ypperlig å bo når man er mellom 18 og 24? Vet du om noen steder?

 
Hunndalen kanskje.. Ikke midt i Gjøvik og ikke for langt unna.. Selv bor jeg ikke langt unna Hunndalen..
Hvis det skal være billig, er det greit å komme litt unna byen ihvertfall.. Bybrua? 10 min unna omtrent.. Vardal, 15-20 min unna.. Raufoss, 15 min unna..
Er nå ihvertfall knallfint her!! [:D]
 
ORIGINAL: Hege23

Jeg har familie på Kapp, hehe.
(siden dere prater om Gjøvik)



 
Kapp ja! Perlen ved Mjøsa.. [:D]
Er ikke ofte jeg er der, men kjenner merkelig nok en del folk der.. [:D]
 
Handler dere noe på nettet???? hVOR?
 
Back
Topp