Babyklær

Majjj89

Betatt av forumet
Hvor kjøper dere babyklær? (Tenker spesielt på nettbutikker). Hvilket merke? Hva er dere fornøyd med? Både mtp kvalitet, rimelig pris osv.
Bor i Nord, så tenker det blir en del innkjøp av ull. Noen tips?
 
Hvor kjøper dere babyklær? (Tenker spesielt på nettbutikker). Hvilket merke? Hva er dere fornøyd med? Både mtp kvalitet, rimelig pris osv.
Bor i Nord, så tenker det blir en del innkjøp av ull. Noen tips?
Jeg har kjøpt endel ull i Joha. Bor også i nord :) Kjøpte også endel tynnull fra apotek1 når de hadde 70%
 
Hvor kjøper dere babyklær? (Tenker spesielt på nettbutikker). Hvilket merke? Hva er dere fornøyd med? Både mtp kvalitet, rimelig pris osv.
Bor i Nord, så tenker det blir en del innkjøp av ull. Noen tips?
Newbie ,lindex og polarn o pyret til bomull. De har ofte doble rader med knapper, så du kan bruke de litt lengre. Janus er god men dyr ull, jeg synes reflex sin ull (fås på barnas hus, på nett og) fungerer veldig greit i forhold til pris. Tror jeg har hørt at folk er fornøyde med ull fra Cubus og.

På de minste er jo slitasje primært knytta til vasking, så klær som tåler 60 grader er ofte greit.
 
Veldig fornøyd med ull fra Cubus, og ekstremt fornøyd med lilleba. Lilleba er jo en del dyrere enn mye annet, men herremin for en kvalitet! Fikk noen pysjer og bodyer til første (snart 10 år), brukt til mine to pluss at de har vært lånt bort til 3 unger innimellom der. Like fine enda:D
 
Har kjøpt det meste på nett, ugleunger.no, moteinord.no, petterogpia, dressmykid, colourwool osv. Har for det meste ull og bambus fra Haust & claire, joha og en del andre tilfeldige merker. Alt er hittil kjøpt på tilbud:happy: Bor også i nord så god myk ull er en prioritet.
 
Last edited:
De jeg føler er i en klasse for seg selv er MP strømpebukser, pysj og gulpekluter fra Lilleba, og ull fra Lillelam. En utrolig deilig kvalitet. Ellers er jeg designmessig svak for danske merker som miniature, marmar copenhagen, wheat, camcam, molo, Liewood ol. Norge har også noen som gullkorn design, minime, Stokke, blafre, og Voksi har en deilig ullkollekjon nå hos barnashus. Ellers finnes masse bra på Finn.no med mye bruk igjen.
 
Jeg elsker klær fra newbie! Klærne jeg har i ull så er jeg mest fornøyd med haust and claire som ofte fås på salg hos barnas hus.
 
Har kjøpt mesteparten fra dressmykid, barnashus, colorwool. Masse ull på tilbud, så har shoppa en del til babyen kommer i slutten av oktober :happy:
 
Bare et lite tips, ville ikke gått til storinnkjøp av ull, kjøpte en god del ull til min første, men hun tålte ikke ull, ble tett og snorket om hun hadde ull på seg, så alt av ull måtte bare ryddes vekk, da var det litt kjedelig å ha kjøpt en god del på forhånd :wtf: Kjøpte ikke så mye til andre mann, men han fikk atopisk eksem så heller ikke han kunne bruke ull.. Så no med tredje har eg ikke kjøpt noen ting i ull :confused2
 
Bare et lite tips, ville ikke gått til storinnkjøp av ull, kjøpte en god del ull til min første, men hun tålte ikke ull, ble tett og snorket om hun hadde ull på seg, så alt av ull måtte bare ryddes vekk, da var det litt kjedelig å ha kjøpt en god del på forhånd :wtf: Kjøpte ikke så mye til andre mann, men han fikk atopisk eksem så heller ikke han kunne bruke ull.. Så no med tredje har eg ikke kjøpt noen ting i ull :confused2
Har du prøvd bambus? Fikk tips om å ikke kjøpe aaltfor mye ull i starten, men heller litt ull og litt bambus (samt bomull). Plaggene i bambus er utrolig myke og deilige i stoffet i alle fall.
 
Av ull har vi brukt mye (eldste er 2 år nå):
Joha - god og myk ull som har hele størrelser (50cm, 60cm, 70 cm osv), passer ofte når størrelsen nedforbi passer (altså 60 cm når ungen bruker str 56 osv.) Buksestrikkene er kjempestramme...
Reflex - ikke den mykeste ulla, men holder seg godt og er litt små i størrelsen
Hust & Claire - super myk ull som er normal i størrelsen.
CeLaVie - deiligste mykeste ulla, normal i størrelsen
Helledussen - ikke den mykeste ulla, men holder godt Og er god i størrelsen.
Janus - ikke den mykeste ulla og har hele størrelser som Joha.
Bergans - god ull som holder kjempebra, normal i størrelsen
Cubus - nupper noe helt sinnsykt etter et par ganger. Korte og brede bodyer. Sokkene ser ikke ut etter 1 vask.
H&M - veldig bra ull fra H&M, lite i størrelsen.
Newbie - god ull som er normal i størrelsen
Trysil - beste ullsokkene som holder seg kjempegodt vask etter vask.
 
Kjøper endel fra smaaungene.no liker ull fra Hust and claire best, men har også endel Joha. Enig med kommentaren over om at buksestrikkene på joha er stramme. Hust and claire blanding av ull og bambus er utrolig myke og strammer ingen steder. Ellers lillelam ulldress, lue og votter. Pysj fra lilleba er dyre, men veldig verdt prisen mtp hvor behagelige de, god passform og veldig god kvalitet:)
 
Back
Topp