Babyklær

Novembersprout

Betatt av forumet
Novemberlykke 2020
Har såvidt begynt å sjekke litt rundt på nettet etter søte små babyplagg ❤️ men må innrømme at jeg synes en del av butikkene har ganske lite/kjedelig utvalg. Finner såklart noe fint her og der, særlig på feks Newbie, men dette er første barn så er ikke så dreven på hvor det er bra å handle. Noen som har tips til nettsider med fine barneklær?

Her er nok newbie på KappAhl, Lindex, wheat (fint yttertøy), Hust and Claire og name it sine klær favoritter. Liker også ull og bambus fra reflex. Cubus kan også ha klær som er ålreit. Bl.a. synes jeg bodyene har hatt grei passform og at ullklær derfra er gode. HM sine bodyer har passet dårlig til vår lille. De er litt korte med brede, og vi har hatt en lang og smal baby. Ellers er ull fra Janus, joha, Nøstebarn og lillelam fint. Har hatt ullfleecedresser fra hust and claire og joha. Vanlig ulldresser fra lillelam, fornøyd med alle sammen. Liker veldig godt ullpysjene fra hust and claire og voksi. Safa har gode strømper og ullsokker! Fås kjøpt på bl.a. Sparkjøp.

Når de er så små og vokser en del, så kjøper jeg pakker på tise f.eks. med klær jeg liker. De er stort sett veldig lite brukt og man kan finne masse ubrukt. Men liker lindex sine klær, masse fine farger!

Lindex! De har så mye fint i sjøgrønn, gul, lyseblå og rosa ❤️

Back
Topp