Babyklær

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Hvilke butikker handler dere som oftes baby/barneklær hen? :-) Her går det masse i HM å lindex, syns klærne på kappahl blir så fort utvasket :-(

Det jeg har handlet til vesla har vært fra Lindex, name it og KappAhl. Litt fra HM også, men synes ikke det er så mye fint der faktisk.. Liker veldige godt klærne fra Lindex og KappAhl. Der er det mye fint!

Polarn o Pyret, Name It og Barnas Hus handler jeg mest fra. :)

Vi har masse fra Lindex og Polarn o pyret, en del KappAhl. Synes alle klærne er fine, men de er veldig brede i størrelsen syns jeg. Har også noe fra petit bateau og hust & claire, liker de veldig godt og de sitter mye bedre på lillemor. :)

Name IT, KappAhl og Lindex er vel der jeg handler oftest. Handler også på HM og evt salg på Barnas Hus. ☺️

Handler for det meste på nameit. Elsker klærne fra haust and clare. Litt dyrere, men det er de som har bedt passform til min lille tass :) har også litt fra KappAhl og hm, men jeg synes heller ikke hm har så veldig mye fint... Har funnet noen sett med bukser og bodyer der.

H&M og KappAhl er mine favoritter. Har også fått opp øynene for Cubus :) blir de største kjedene for å gjøre det billigst mulig, også handler jeg mest på nett. Er også fan av Nøstebarna og diverse merker, men blir lite av det nå når de er så små at de vokser ut av det med en gang - oog vi må ha to av alt :) Har også en del arveklær og syns det er genialt!

Mye HM, men det aller meste er arveklær. Synes PoP har kjempefine klær, men synes det er litt dyrt nå i begynnelsen. Men salg er bra da :)

Back
Topp