Babyklær

handler dere str 50 eller 56? Eller begge dere?

Jeg handler begge :)
Men bare body i str 50 og litt mer i str 56 ;) Bukser og gensere kan man alltids brette opp ermer og ben på i de få ukene det er snakk om at ungen bruker str 50.

56 :) hadde stor gutt sist, vokste ut av 50 før vi dro fra sykehuset :) hvis du er usikker kan du jo spørre moren din og svigermor hvor stor du og pappaen var når dere ble født, burde gi en indikasjon på hva du trenger :)

Kjøpte bare noen få plagg i 50 og mest i 56 :) Brukte 50 en kort periode forrige gang.

Begge deler. Nr 2 brukte 50 en stund. Mens nr 1 var for stor for str 50 og gikk rett på 56

56 :) hadde stor gutt sist, vokste ut av 50 før vi dro fra sykehuset :) hvis du er usikker kan du jo spørre moren din og svigermor hvor stor du og pappaen var når dere ble født, burde gi en indikasjon på hva du trenger :)

Jeg var 4570g og 53 cm samboer liten. Førstefødte var 50cm og 3810 da var 56 litt stort i starten. Kanskje kjøpe to bodyer og to bukser i 50 trenger sikkert ikke noe mer

Tenker å kjøpe noe i 50 da begge guttene har brukt 50 nesten hele første mnd etter de ble født. Og da var de 50 og 51 cm ved fødsel. Med førstemann hadde vi ikke kjøpt noe i str 50, han svømte i 56 ;) men kjøper ikke så mye i tilfelle lillesøster blir større enn guttene :)

Snuppa var 2570 gram og 47cm..kom lett inn i prematur bleier og klær, hadde da også str 50 i nesten to mnd, så skal ha litt i den str nå, eneste jeg har kjøpt til nå er sparkebukse i str 50 :)

Første barn var 54 cm når han var født og passet aldri i størrelse 50, så her har jeg bare handlet 56 enn så lenge. :)

Har bare handlet 56 siden gutter gjerne er litt større enn jenter, men to av bodyene er små i størrelse så de tilsvarer kanskje 50. Kjøper kanskje en eller to i 50 hvis jeg kommer over noe fint på salg da :)

Kjøper litt i 50, og kjøper mer om det blir jente, da både jeg og begge søstrene mine var små og søstrene mine har i tillegg fått små jenter selv. Blir det gutt satser jeg på 56, men har noen i 50 liggende :)

Har kjøpt litt i 50 til nå, og vurderer å kjøpe noe i 44 etterhvert siden vi skal ha tvillinger. Venter nok litt med å kjøpe prematurt til vi ser hvordan de vokser på ul etterhvert. Alternativt får jeg sende mannen på shopping når de blir født og vi ser hvor store de er :p

Ingen av mine har brukt str 50 de var 54 og 55 cm lang så de passet rett i 56. tar nok med ett par plagg i 50 og resten i str 56 ☺️

Eldste var prematur og brukte 50 i nesten 3 mnd. Andre passet vel 50 i en uke :p

Kjøper minst mulig før fødsel denne gang, butikkene har åpent etterpå også :)

Min gutt var rett over 4 kg og 53 cm. Hadde med både str. 50 og 56 på sykehuset. Str. 56 måtte brettes opp om ble litt klumpete, så glad jeg hadde litt i str. 50 selv om det bare ble brukt i et par uker :) Glad jeg hadde kjøpt litt av begge størrelsene, for å dra ut å handle ukene etter fødselen var lite fristende :-P

Jeg kommer til å kjøpe litt i 44 og mest i 50. Tvillinger.

Jeg har kjøpt mest 56 da jeg selv var en stor baby. Gutten min er IVF og jordmor sa de som oftes er litt større når de blir født :) Ultralyd viser også en stor gutt.

Kjøper mest i 50, men også litt i 56 og 62 om det er tilbud på noe jeg vet vi uansett vil ha. Mine to første var ganske små og passet ikke 56 på en god stund, og jeg liker ikke når klærne blir klumpete på bittesmå babyer. Men jeg kommer ikke til å kjøpe inn veldig mye tøy før han blir født. En annen grunn til at jeg ikke kjøper så mye 56 og 62 er at mye av klærne man får i gave pleier å være i de størrelsene.

Kommer nok ikke til å kjøpe så mye i str 50, men har arvet noen plagg fra søstera mi, som jeg kan ha med på sykehuset i tilfelle :) regner med mini her blir ganske stor og lang ;)

Back
Topp