Babyklær

Her i huset kjøper vi mye pomp deluxe, noanoa og creamie klær (usikker på om creamie har baby klær) dette er ikke klær med så mye sterke farger men de er ikke som de "vanlige" klærne. Ikke minst MYE bedre kvalitet. Ellers har nameit mye fint i farger.

EBay og etsy! Spesielt etsy, stoler liksom litt mer på kvaliteten der.

Småfolk, mye fint på guttelus.no,memini har mye nydelig. Handler en del på salg på boozt.com.

Jeg er også skikkelig lei de standardbutikkene. Synes det er så fint med søte plagg i babyrosa og babyblått, men nå er det jo bare "skitne" rosafarger. Ser ut som klærne har blitt vasket med litt for mørke klær eller vasket 100 ganger... Savner de typiske babyklærne fra 80/90-tallet, jeg :)

Jeg er også skikkelig lei de standardbutikkene. Synes det er så fint med søte plagg i babyrosa og babyblått, men nå er det jo bare "skitne" rosafarger. Ser ut som klærne har blitt vasket med litt for mørke klær eller vasket 100 ganger... Savner de typiske babyklærne fra 80/90-tallet, jeg :)
Ja, de var kjempekule! ! :D

Jeg elsker Pomp Delux! Litt dyrere enn jeg vanligvis kjøper. Går på HM når vi skal ha basics til bhg liksom, men blir en del Pomp for å fiffe opp litt. Og kvaliteten er upåklagelig! Nå har lille brukt en pynte vest derfra i snart 6 mnd. Tar den utenpå basic body fra HM f.eks og sender han i barnehagen :-)

Til babyer liker jeg godt Newbie og det merker fra Lindex jeg aldri husker navnet på, men som er så mykt! Og Polern! Kvalitet på sistnevnte!:-)

Back
Topp