Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ullbodyen jeg kjøpte i 50 virket så stor! Også sa venninna med en sønn på 3 mnd at hun syns ullbodyene gjerne var litt større enn bomull bodyene? Ligger du noe i det? Hun syns også den 50- bodyen så stor ut til å være 50, så håper jeg får brukt den litt iallefallHadde gulpebaby sist så gikk med mye klær... så veldig vanskelig å si noe eksakt.. MEN heldigvis er butikkene åpne også etter at de små blir født så det går vel helst bra om man har litt snaut...
Av erfaring kunne vi fint brette opp armer og bein på klær i str 56 sist helt i starten også så kommer uansett ikke til å handle noe i 50 .
Usikker på om d er noe forskjell på str. Men ulla kan jo strekkes litt mer daDen ullbodyen jeg kjøpte i 50 virket så stor! Også sa venninna med en sønn på 3 mnd at hun syns ullbodyene gjerne var litt større enn bomull bodyene? Ligger du noe i det? Hun syns også den 50- bodyen så stor ut til å være 50, så håper jeg får brukt den litt iallefall![]()