Babyklær

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hvor skal dere handle babyklær?? :)

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg mistenker at veldig mange vil handle endel Newbie på Kappahl;) jegkommer til å gjøre det hvertfall, også endel på H&M ettersom jeg jobber der og får rabatter :)

Venter et lite gull i februar 2014!

• Liker
Reactions: BMC
Elsker Newbie, så handler nok en del av det. Ellers liker jeg godt klærne fra H&M. Hender jeg kjøper et litt på MiniMe også, men der er det litt dyrt så kan ikke kjøpe alt der ;)

H&m, nameit, newbie, memini :-)
Lindex har ofte også en del fint :-)
Ull kjøper jeg i nameit og joha ♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kappahl, lindex, hm, nameit og kanskje cubus.. handler der hvor det er tilbud og fine klær :P

Har kjøpt joha. Ellers har jeg sett noe fint på kappahl

Blir nok mye ull i begynnelsen. På Sparkjøp har de et fantastisk ullutvalg. Ellers liker jeg Devold men det vet jeg ikke om finnes til så små. Joha har også mye fint. Ellers har vi masse liggende fra storebror som nesten ikke er brukt så det skal brukes igjen. :)

Jeg har allerede kjøpt litt nøytralt tøy. Kjøpt litt på stylepit.no av merkene Hust & claire, Mini A Ture og joha. Ellers har jeg kjøpt litt fra newbie. I fremtiden kommer det nok til å bli kjøpt klær på kapphal, Lindex, name it og nøstebarn. Mine favoritt merker er Memini, Hust & Claire, newbie, Mini A Ture, Joha, Nøstebarn og Nova Star, så kommer nok til å handle mest i de butikkene som fører disse merkene :)

Her blir det nok for det meste H&M og Kappahl regner jeg med :) Kan godt hende det blir andre butikker da det er masse gode tilbud etter jul. Elsker januarsalg! :)

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Liker polarn o pyret, ellers blir det der jeg finner noe fint. Ull/silke fra nøstebarn eller hjemmestrikk

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Arver en del fra min søster , litt hvis eg får en jente og mye blir det en gutt :P og så er hun en levende strikkemaskin :) men ellers som de fleste, H&M og andre butikker med rimelige klær. Her i København er det stort fokus på gjenbruk og masse pent brukt barnetøy så vil se om jeg kan finne noe brukernes/søtt der og. Vokser jo så fort de små :D

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Blir nok mye ull i begynnelsen. På Sparkjøp har de et fantastisk ullutvalg. Ellers liker jeg Devold men det vet jeg ikke om finnes til så små. Joha har også mye fint. Ellers har vi masse liggende fra storebror som nesten ikke er brukt så det skal brukes igjen. :)
Er det tom og Trine de har på sparkjøp? Har syntes de ikke er så myke og klør. Men de har kanskje mye annet også? Lenge siden jeg har vært der...

Er det tom og Trine de har på sparkjøp? Har syntes de ikke er så myke og klør. Men de har kanskje mye annet også? Lenge siden jeg har vært der...
De har blant annet Tom og Trine, men annen ull også. Blant annet en serie med sånn utenpåull, i nyyydelige farger. Dress, lue, sokker, votter osv. Kjempefine! :)

Handler mye på nett, da blir det mye nøstebarn, memini, lilleba, janus, UCC og nameit. Svigermor handler mye devold og bergans til ungene, og den lokale lekre barnebutikken fører merker som aya naya, noa noa, paz, urban elk, tina wodstrup, baby mexx, gant osv. Skulle gjerne kunnet handle newbie på nett..

Blir endel ull og strikk i begynnelsen. Handlet ull på Nøstebarn og sparkjøp.
Ellers er det newbie, hm, lindex, Cubus og name it.

Siden vi ikke vet kjønn går alt i hvitt her + litt grått/brunt..

Tittet endel på Ellos og LaRedout også, mye fint når en vet kjønnet.

Termin 1.februar 2014

Vet du.. hvis det er gutt har jeg ikke peiling! Jeg elsker sånne velour sparkebukser og den eneste butikken som solgte det som jeg vet om er lagt ned :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Vet du.. hvis det er gutt har jeg ikke peiling! Jeg elsker sånne velour sparkebukser og den eneste butikken som solgte det som jeg vet om er lagt ned :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Har sett sånne på lindex og babyshop

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Har kjøpt noen søte klær fra newbie :) Kjøpte 56 da 50 ser så knøttlite ut! Kan ikke skjønne at de skal være så små :) Hvilke str kjøper dere?

Har aldri kjøpt kappahl jeg, selv om det er butikk i nærheten. Kommer nok til å kjøpe mest name it klær, liker de klærne best, ihvertfall til kommende storesøster som er tynn og trenger smale bodyer. evt litt på pop og hm. Elsker nyfødt sokkene fra hm. Lindex har også noen gode ting.

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp