Babyklær

Jeg har ikke gjort det, men innimellom så er stoffet sånn at de ikke skal vasks på mer enn 30grader, så da har jeg putta det inn med annet tøy på 30 i såfall.

Jeg gjør i prinsippet ikke det, men ofte så er det jo lyst, lyseblått eller rosa og da blir det ofte at jeg vasker barnetøy mye alene..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nei hvorfor skal en det?
Er lurt å gå over til mildt vaskepulver og gjerne begrense skyllmiddel med parfyme i pga reaksjoner.
Kluter og slikt kommer til å bli vaska aleine da jeg foretrekker å koke de hver vask.

Så bra. Syns jeg leste det en plass at det skulle vaskes alene, og når jeg googla så finner jeg ingen ting om at det må vaskes alene - også var jeg selvfølgelig kjempe påstålig til mannen om at det måtte det ;) Men det var jo helt supert at en ikke må det :)

Eg har gjort det.. men blir vel til denne gangen at det kun er det hvite som går for seg sjøl:)

Gjorde det med trollet sitt babytøy og kommer til å gjøre det med lilletroll sitt tøy en stund også tenker jeg . Vet egentlig ikke hvorfor :-0

Kan nok godt hende vi blir å gjøre det, uten at jeg har noen god grunn egentlig. Har seg sånn at mannen og jeg vasker klærne våre separat - han SKAL bruke vanlig Omo, og vasker ALT på 40 grader og blanda ihop. Omtrent av prinsipp (det skal være enkelt og lettvint). Jeg er ikke så gira på å vaske mine klær sammen med hans undertøy, arbeidsklær med sagflis o.l. på 40 grader... Og heller ikke så gira på å ta alt ansvaret for klessvask - han bidrar ikke hvis ikke han får kjøre sitt system (eller mangel på sådan...). Jeg vasker håndklær og undertøy på 60, og sorterer ellers lyse og mørke vanlige klær og vasker på 40. Pluss kommer til å bruke bare Blenda sensitiv. Tror nok det blir til at babyens klær vaskes sammen med mine :)

Kommer sikkert til å vaske babytøy alene til å begynne med, så kommer det til å dabbe av :-P

Kommer sikkert til å vaske det alene først og så sammen med vårt ettervert. Bare ikke bruke skyllemiddel

Kommer sikkert til å vaske det alene først og så sammen med vårt ettervert. Bare ikke bruke skyllemiddel

Ikke skyllemiddel? Ok! Det var jeg ikke klar over. Hvorfor egentlig? :-P hvilket vaskepulver bruker du?

Ikke skyllemiddel? Ok! Det var jeg ikke klar over. Hvorfor egentlig? :-P hvilket vaskepulver bruker du?
Det er ofte mye parfyme i skyllemiddel. Men om men bruker nøytral, så går det fint. Jeg brukte det ihvertfall på handkler og kluter til Mina.
Jeg tror jeg kommer til å vaske han sitt sammen med Mina sitt tøy, rett og slett for å greie å fylle opp maskiner. Hennes vasker vi for seg selv nå, ikke noe spesiell grunn. Har alltid vært sånn.

Det er ofte mye parfyme i skyllemiddel. Men om men bruker nøytral, så går det fint. Jeg brukte det ihvertfall på handkler og kluter til Mina.
Jeg tror jeg kommer til å vaske han sitt sammen med Mina sitt tøy, rett og slett for å greie å fylle opp maskiner. Hennes vasker vi for seg selv nå, ikke noe spesiell grunn. Har alltid vært sånn.
Ah, det har jeg ikke tenkt på :-) takk! Hehe, hadde vasket småen sine klær med samme vaskemiddel som vi bruker til vanlig :-)

Back
Topp