Babyklær

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Har akkurat gått gjennom 3 bæreposer med babyklær som kjæresten hadde med seg, som datteren hans har bruk... En smule babysyk og håper en smule på jente nå;) så mye fint og lite!

måtte finne fram gravidklærne mine etter første mann igår jeg, og de lå jo selvfølgelig oppi eska med str 44 og str 50 klær, og herregud hvor smått det er! :P

Aron sine klær ligger enda i stellekommoden og for et par dager siden åpnet ANgelica skuffen og tok ut en selebukse i str 56..... (mammahjertet mitt knuste), hun sa: Aron ha på?... :crybaby2

Ååååååh :( de forstår mye men ikke alt disse små . Døden er nok litt for stort enda for ei på 2. men etterhvert forstår hun,når dere forklarer om og kanskje om igjen . Jeg vet jo selvsagt ikke hva jeg snakker om sånn sett da vi ikle gar opplevd det selv,men kan tenke meg det et tøft ja. Stooooooor klem

Stor klem til deg :)

Kanskje jeg må se om jeg finner de småklærne vi har igjen etter de to eldste barna..

Aron sine klær ligger enda i stellekommoden og for et par dager siden åpnet ANgelica skuffen og tok ut en selebukse i str 56..... (mammahjertet mitt knuste), hun sa: Aron ha på?... :crybaby2
fikk tårer i øynene nå

Back
Topp